پیشنهاد یک تیم اندونزی برای مدافع پرسپولیس

در حالی که باشگاه پرسپولیس در تلاش برای تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات است، یکی از مدافعان کلیدی این تیم با پیشنهادی از سوی یک باشگاه مطرح در جنوب شرق آسیا روبرو شده است.

تصویر پیشنهاد یک تیم اندونزی برای مدافع پرسپولیس

به گزارش سایت خبری پرسون، در حالی که باشگاه پرسپولیس در تلاش برای تقویت تیم خود در فصل نقل و انتقالات است، یکی از مدافعان کلیدی این تیم با پیشنهادی از سوی یک باشگاه مطرح در جنوب شرق آسیا روبرو شده است.

گئورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس، که در فصل گذشته عملکرد درخشانی با پیراهن سرخ‌ها داشت، مورد توجه باشگاه پرسیب باندونگ اندونزی قرار گرفته است. مدیران این باشگاه که به دنبال تقویت خط دفاعی تیم خود هستند، تمایل زیادی به جذب گولسیانی دارند.

گولسیانی که سابقه حضور در تیم ملی گرجستان را نیز در کارنامه خود دارد، در مسابقات یورو ۲۰۲۴ عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت و تا مرحله یک هشتم نهایی همراه با تیم ملی کشورش به میدان رفت.

پرسیب باندونگ که فصل گذشته عنوان نایب قهرمانی لیگ اندونزی را به دست آورد، امیدوار است با جذب گولسیانی بتواند ضعف‌های خط دفاعی خود را برطرف کند و در فصل جدید به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کند.

از سوی دیگر، هنوز مشخص نیست که گولسیانی چه تصمیمی برای آینده خود خواهد گرفت. او در حال حاضر تحت قرارداد پرسپولیس است و برای جدایی از این تیم باید رضایت مدیران باشگاه را جلب کند.

با توجه به اینکه پرسپولیس در آستانه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین لیگ برتر قرار دارد، بعید به نظر می‌رسد که به راحتی با جدایی گولسیانی موافقت کند.

با این حال، پیشنهاد وسوسه‌انگیز پرسیب باندونگ می‌تواند چالش جدیدی برای مدیران پرسپولیس و هواداران این تیم باشد.

منبع: خبرگزاری فوتبال ایران

705295