سرپرست معاونت آموزش و پژوهش فنی و حرفه ای استان مرکزی خبر داد:

60 استاندارد شغلی مهارتی در استان بازنگری و تدوین شد

سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل فنی و حرفه ای استان از تدوین و بازنگری ۶۰ استاندارد شغلی و مهارتی از ابتدای سال تا کنون در اراک خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از اراک، مهدیه امیدی گفت: یکی از سیاست های آموزشی این اداره تغییر و به روز رسانی مهارت های آموزشی برمبنا نیاز جامعه هدف را همواره دنبال می نماید که بر همین اساس شورای آموزشی، پژوهشی طی نشست های با حضور اعضاء و اساتید مجرب نسبت به بازنگری و تدوین استاندارد های مهارتی مطابق با استانداردهای روز اقدام نمود.
سرپرست معاونت آموزش،پژوهش و برنامه ریزی در ادامه افزود: بازنگری استانداردهای مهارتی در چهارحوزه صنعت،کشاورزی، فرهنگ و خدمات تهیه و تدوین شده است که در سال 96و97 بیش از 34عنوان استاندارد، سال98شش عنوان استاندارد و از ابتدای سال99 تا کنون بیش از20 عنوان استاندارد مهارتی بازنگری و تدوین گردیده است که می توان عناوین استاندارد های بازنگری شده را در رشته های مهارتی: حسابدار حقوق و دستمزد، متصدی تعیین صورت وضعیت، بازرس تشخیص رنگ خودرو، تکثیر و پرورش دهنده گیاهان آپارتمانی، تکنسین سامانه های تامین انرژی درساختمان انرژی صفر ((ZEB)برشمرد.
وی اظهار امیدواری نمود بتوانیم پس از عبور از ویروس کرونا با برگزاری نشست های پژوهشی، گام های مهمی را در تهیه و تدوین بازنگری استانداردهای مهارتی برداریم.

222967

مطالب مرتبط