مشروح اخبار

معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست گفت: همه دستگاه‌ها باید به وظایف خود در قبال قانون مدیریت پسماند عمل کنند و هیچ پسماند صنعتی و خطرناکی نباید بلاتکلیف در طبیعت رها شود.
یادداشت/ در این ماه بازار هر چه در طول سال‌ها دیده بود را یک جا دید؛ از فرمایشات جهت قیمت گذاری دستوری فولاد تا خط و نشان کشیدن نمایندگان مجلس و زمزمه‌های ورود قوه قضائیه جهت بررسی فعل‌ها و ترک فعل‌های مسئولان در این بازار.

سلطانی در گفت‌وگو با پرسون؛

سهام داران خرد، تسلیم طمع خود شدند

یک اقتصاددان گفت: خودمان را فریب ندهیم، هیچ نقدینگی و قدرت اقتصادی وجود ندارد که وضعیت بازار بورس را به ثبات برساند.
عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 1400 با اشاره به مصوبات جلسه امشب این کمیسیون گفت: اعضای کمیسیون مصوب کردند که سقف پرداختی حداکثری حقوق در دولت برای سال آینده 33 میلیون تومان باشد.
روحانی در بهره برداری از پالایشگاه گاز بیدبلند خلیج فارس؛

مدعیان توطعه گر دیگر نیستند/ مسیر را برای دولت بعدی هموار میکنیم

رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح‌های وزارت نفت بیان داشت: این افتتاح در زمانی اتفاق افتاد که آنهایی که مدعی بودند ایران را به زمین خواهند زد و توطئه و برنامه ریزی کردند دیگر نیستند.
سفیر ایران در آفریقای جنوبی:

ترامپ به زباله‌دان تاریخ پیوست

سفیر ایران در آفریقای جنوبی با بیان اینکه ترامپ رفت و مردم ایران همچنان سربلند و با افتخار در تاریخ ماندگارند، تاکید کرد: ترامپ جنایتکار و تروریست به مفتضاحانه‌ترین شکل به زباله‌دان تاریخ پرتاب شد.
خرید و فروش در بازار خودرو در حالی دوباره قفل شده که مشتریان منتظر کاهش حباب قیمت‌ها در این بازار هستند و البته عقب‌نشینی شورای رقابت برای گران کردن خودرو نیز بر این بازار تاثیرگذار خواهد بود.

رییس کل بیمه مرکزی در آیین معارفه و تکریم مدیرعامل بیمه ایران:

بیمه ایران پشتوانه صنعت بیمه است

عصر امروز مراسم معارفه سید مجید بختیاری و تکریم محمد رضایی مدیرعامل پیشین و جدید بیمه ایران با حضور رئیس کل بیمه مرکزی برگزار شد
به بهانه برگزاری سی و نهمین جشنواره فیلم فجر؛

فجر و هزار سوال بی جواب!

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به دبیری محمد مهدی طباطبائی نژاد از 12 بهمن الی 22 بهمن برگزار خواهد شد و با اینکه تقریباً ده روز تا آغاز این رویداد مهم سینمایی زمان باقیمانده است، اما بسیاری از سوالات در خصوص نحوه برگزاری آن بدون پاسخ مانده است.
کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

پشت پرده استیضاح ترامپ/ حذف از عرصه سیاسی

ابعاد سیاسی استیضاح در کنگره می‌تواند برای ترامپ و طیف جمهوری‌خواه، آثار و تبعات خاص خود را داشته باشد. به نظر می‌رسد نانسی پلوسی، طیف دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا و اعضایی که به دنبال این موضوع هستند، تلاش می‌کنند که جایگاه سیاسی بازگشت‌پذیر احتمالی ترامپ را نیز زیر سوال ببرند و نشان دهند که ترامپ صلاحیت بازگشت به انتخابات ریاست جمهوری یا طرفداری از فردی را ندارد.
یک کارشناس رسانه گفت: رسانه‌ها در انتخابات 1400 باید مطالبات مردم را منعکس کنند و برنامه‌های آینده کاندیدها را به خوبی بررسی کنند. رسانه‌ها باید برنامه کاندیدها را درخصوص مسایل داخلی و خارجی کدگذاری کنند تا در صورت منتخب شدن کاندید این کدها را پیگیری کنند.

معاون وزیر ارتباطات در رویداد سکوی پرتاب یزد:

نگاه پیشرو مسئولان یزد برای توسعه اکوسیستم فناوری

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران با اشاره به برگزاری رویداد استارت آپی "سکوی پرتاب یزد" گفت: حضور صندوق های ریسک پذیر و شرکت های سرمایه گذاری در این رویداد حائز اهمیت است و دولت نیز حمایت می کند.
سازمان آگهی های پرسون