مشروح اخبار

پرسون کارنامه محیط زیستی ترامپ را بررسی می‌کند؛

رئیس جمهور مصرف‌گرا و تخریب‌گر

به نظر می‌رسد کارنامه ترامپ نه تنها در سیاست‌خارجه، آموزش، بهداشت و فرهنگ مردود می‌باشد بلکه در حوزه محیط زیست میراث‌دار یکی از سیاه‌ترین کارنامه‌های ریاست‌جمهوری طول تاریخ آمریکا است و می‌توان او را مصرف‌گرایی تخریب‌گر و قاتل هزاران انسان بی‌گناه نامید.
روابط عمومی قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از دستگیری تروریست عامل شهادت افسر راهنمایی و رانندگی سرگرد شهید حسن ملکی در سال ۱۳۹۷ در روانسر در عملیاتی پیچیده خبر داد.

مسئول اندیشکده مطالعات امریکا در گفتگو با پرسون مطرح کرد؛

فروپاشی جامعه امریکا نزدیک است

دکتر مجتبی صمدی، گفت: در سال های آینده، مشکلات و مسائل اقتصادی بسیاری که شیوع بیماری کرونا نیز بر این موضوع، دو چندان دامن زده است را شاهد خواهیم بود و فروپاشی در جامعه آمریکا را خواهیم داشت.
وزیر نفت با اشاره به شکست تحریم‌ها علیه صنعت نفت گفت: صادرات نفت ایران در روزهای اخیر به‌شدت افزایش پیدا کرده است.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفتگو پرسون:

مسئولان به دنبال رفع مشکلات معیشتی مردم باشند

با وجود همه مواهب الهی که در کشور وجود دارد و با حضور دانشمندان و متفکرین کشور ،شأن و مقام مردم کشور بالاتر از این جایگاه است. بنابراین مسئولان باید آستین‌های همت خود را بالا زده و از معیشت مردم دفاع کنند و مشکلات معیشت مردم را حل نمایند.
کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با پرسون مطرح کرد:

معمای بازگشت ایران و آمریکا به برجام!

اگر طرف‌های مقابل ما خصوصاً آمریکایی‌ها بخواهند موضع گذشته خود را داشته باشند، قطعاً بازگشت آمریکایی‌ها به برجام برای ما توأم با ضرر و زیان خواهد بود چرا که ما در خلال این 5 سال هزینه‌هایی را متحمل شدیم و در شرایط فرضی، ما با تحریم‌های گذشته به علاوه تحریم‌های بعد از برجام مواجه خواهیم بود که این به صلاح ما نیست.
یادداشت/ بایدن علاوه بر دست به گریبانی با جهش بیماری کرونا در زمستان، با بی‌مدیریتی مفرط نظام درمانی اولین ابرقدرت جهان! روبروست. علاوه بر رکورداری آمریکا در ابتلا و فوت بر اثر کرونا، رسوایی‌ها و گسترش بی‌اعتمادی به واکسن آمریکایی همزمان تبدیل به یک چالش داخلی و خارجی برای ایالات متحده شده است.

توکلی در گفت‌وگو باپرسون مطرح کرد؛

افزایش مهاجرت در دولت‌های اصولگرا

دکتر توکلی با بیان این که پدیده مهاجرت دو سو دارد گفت: آقازاده ها با رانت‌های دولتی سال‌های طولانی در خارج از کشور زندگی می کنند.
معاون کل وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در قزوین بیان کرد؛ به زودی و با همت جوانان و دانشمندان ایرانی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان واکسن کرونا در دنیا تبدیل می‌شویم.
رئیس اداره تحقیقات و توسعه صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتگو با پرسون:

موشک‌های جدید ایران خط و نشانی برای دشمن

موشک‌های ذوالفقار جمهوری اسلامی ایران قابلیت‌های جدیدی را پیدا کرده است. موشک‌های ذوالفقار همان موشک‌هایی بودند که پایگاه عین الاسد را درهم کوبیدند و در حال حاضر با قابلیت‌های بیش‌تر، جدیدتر، متنوع‌تر و مهم‌تر از همه قابلیت عبور از سامانه‌های ضد موشکی آمریکایی که هم خودشان از آن بهره‌مند هستند و هم آن را به کشورهای منطقه فروخته‌اند اما سال گذشته نتوانستد هیچ اقدامی علیه موشک ما انجام دهند، رونمایی شدند و این نشان‌دهنده ارتقاء بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران است.
رییس قوه قضاییه در سمنان:

باید به دنبال نظام اداری عادلانه باشیم

حجت الاسلام والمسلمین رییسی گفت: عدالت خواست مردم و مسئولان نظام است و همه بخش های نظام باید خود را برای اجرای آن موظف بدانند.
ایرانیان در قرن جدید با یک دولت جدید پا به سپهر سیاست جهان خواهند گذاشت. دولتی انقلابی، جوان و حزب‌اللهی که بتواند از دستاوردهای الهی و نورانی انقلاب اسلامی پاسداری کند.
رئیس سازمان محیط زیست کشور گفت: پلیس راهور آنطور که باید در انجام وظایف خود موفق نبوده، شاید اجرای برخی اقدامات به پول نیاز داشته باشد اما پلیس راهور می تواند بدون پول هم کار کند مثلا می تواند با جدیت تمام خودروها و موتورسیکلت های فرسوده و دودزا را متوقف و از تردد آنها در سطح شهر جلوگیری کنند.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان با بیان اینکه هیات تحقیق و تفحص از خودروسازان پس از سرکشی به حوزه‌ انتخابیه، کار خود را آغاز می‌کند، گفت: تلاش ما این است که گزارش تحقیق و تفحص را ظرف کمتر از 6 ماه نهایی کنیم.
ترامپ بالاخره رفت و بایدن به‌عنوان چهل‌وششمین رئیس‌جمهور آمریکا وارد کاخ سفید شد. اصحاب کسب‌و‌کار در ایران با توجه به اوج گرفتن تحریم‌ها و شرایط اقتصادی سخت در دوره ترامپ، در انتظار گشایش‌های احتمالی هستند.

سازمان آگهی های پرسون