رسانه‌های دیگر

هرچند مجلس یازدهم هم با آرای حداقلی شکل گرفت، اما اکنون رکوردهای حداقلی‌بودن هم در حال جابه‌جایی است و نفر اول تهران یک‌چهارم نفر اول دوره قبل رأی دارد و بعضی حوزه‌ها آرای باطله یا اول است یا دوم یا حتی جمع آرای سه نفر اول به اندازه نفر اول همان‌ حوزه در دوره قبل نیست؛ مانند تهران.
۲ هزار روستا گرفتار سیل شده‌اند، اما از میان همه آن‌ها شاید اوضاع ۳۰ روستا در تلاقی ۲ رودخانه بزرگ استان یعنی کاجو و سرباز سخت‌تر باشد؛ روستاهایی در منطقه دلگان‌ها، سیتارها، سندها و کلانی‌ها با جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفر.
احمد زیدآبادی، روزنامه نگار در مطلبی در کانال تلگرامی خود نوشت: به نظرم فهرست‌های تندرو در تهران، با توفیقی که به زعم خود به دست آوردند، کار دست خودشان و همینطور دست نظام دادند. می‌پرسید چگونه؟ بماند برای بعد!
وزارت دفاع انگلیس در بیانیه‌ای ادعا کرد که روسیه در مقابل اوکراین وارد یک جنگ فرسایشی شده و در ۲ سال گذشته نزدیک به ۳۵۵هزار نفر از پرسنل نظامی روسیه کشته و زخمی شده‌اند.
هرچند میزان مشارکت خیلی تعجب‌برانگیز نبود، اما نتایج شمارش آرا تا زمان تنظیم این گزارش تعجب‌بر‌انگیز بود و به نظر می‌رسد مجلس دوازدهم در تسخیر تندرو‌ها خواهد بود و «پاجوش‌ها» توانسته‌اند «چنارها» را در این رقابت نفس‌گیر درون‌جناحی شکست دهند.
برخی از حقوقدانان این شورا، دین جدیدی اختراع کرده اند

حمله شدید چهره اصولگرا به شورای نگهبان

از ترکیب کسانی که رای آوردند وضع و حال مجلس آینده را از همین الان می‌توان پیش‌بینی کرد.
در روز‌های اخیر یک فایل صوتی از شورای رهبری گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله درز پیدا کرده که دبیرکل کومله و سایر اعضای شورا درباره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس با شفافیت هرچه تمام صحبت می‌کنند و پرده از هدف اپوزیسیون ایرانی در مخالفت با مشارکت مردم ایران در انتخابات برمی‌دارند.
سهم فهرست ها از ۱۶۵کرسی مشخص شده را ببینید

مجلس ۱۱ و نیم / بازندگان بزرگ یا بزرگان بازنده!

علاوه‌بر حذف احتمالی علی مطهری، محمدباقر نوبخت دیگر نامزد شاخص مورد حمایت اصلاح‌طلبان و اعتدالی‌ها نتوانست از حوزه انتخابیه رشت، پیروز انتخابات شود. بااین‌حال مهرداد لاهوتی دیگر نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان از حوزه انتخابیه لنگرود توانست پیروز انتخابات شود.
بازگشایی سامانه ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، تمدید اکران آنلاین «قطع فوری» و ....از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.
یاسمین مقبلی، فضانورد آمریکایی ایرانی‌تبار که در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد ویدئویی در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرد که در این ویدئو تعداد ۱۰۰ نقاشی با موضوع "فضا" که از طرف کودکان ایرانی برای وی فرستاده شده نشان داده می‌شوند.