رسانه‌های دیگر

روزنامه گاردین می‌نویسد: جهان هر چه بیشتر از هم گسیخته و تکه‌تکه می‌شود، فضاهایی برای گفت‌وگو واقعی، همکاری و تفاهم نیز روز به روز محدودتر می‌شود. به طور کلی، جهان در حال تقسیم شدن به غرب در مقابل بقیه است.
گرچه خطرات بهداشتی ناشی از آلودگی هوا با ذرات معلق زیر ۲.۵ میکرون (PM 2.5) که با چشم دیده نمی‌شوند، در شهرهای بزرگ کاملاً شناخته، یک پژوهش جدید در آمریکا نشان می‌دهد این آلاینده‌ها خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را بالا می‌برد.
افغان ها این مبلغ را از کشورشان نمی آورند؛

داستان عجیب اقامت صد میلیون تومانی اتباع

داستان اقامت صد میلیون تومانی اتباع، علیرغم توضیحاتی که بعضی مسئولین و دستگاه‌های مرتبط داده‌اند، همچنان با ابهامات زیادی همراه است.
شاید هنوز خیلی ها با بیماری‌های نادر آشنا نباشند و ندانند که علت و زمینه بروز این قبیل بیماری‌ها، ناشی از چه عواملی باشد. اما، آنچه مسلم است؛ این بیماری ها با درد و رنج زیادی همراه هستند.
نمی‌شود ادعای اصلاح‌طلبی داشت و بعد علیه انتخابات موضع و تصمیم گرفت، دیگران را با دستور از بالا از فعالیت انتخاباتی منع کرد. ضدیت با انتخابات همگرایی با دشمنان علیه ایران است.
سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد؛

درخواست توقف صادرات سلاح به اسرائیل

سازمان همکاری اسلامی از همه کشورها خواست صادرات سلاح به رژیم اسرائیل را برای جلوگیری از نسل کشی فلسطینیان متوقف کنند.
یکی از راه‌های خانگی برای از بین بردن جوش صورت که سال‌ها است دهان‌به‌دهان در بین افراد می‌چرخد، استفاده از خمیردندان روی آن‌ها است. اما آیا واقعا استفاده از خمیردندان برای از بین بردن جوش صورت موثر است؟
رئیس دفتر سیاسی حماس پس از دیدار با امیر قطر بیان کرد: رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا تعلل می‌کند، و این ابدا قابل قبول نیست.
مسئولان محلی بیان کردند: تا پنج‌شنبه گذشته تعداد خانه‌هایی که در استان «ایشیکاوا» در اثر زلزله آسیب دیده‌اند به بیش از ۷۵ هزار واحد افزایش یافته است.
دست خالی قالیباف مقابل محصولی

دست خالی قالیباف مقابل محصولی

مرور چهره‌های منتسب به محمدباقر قالیباف در لیست نشان می‌دهد که سهم‌های او با اسامی کم‌وزن در عرصه سیاسی بسته شده است.
برخلاف ضرب‌المثل معروف «خواستن توانستن است» در اینجا خواستن، غیر از توانستن است.مافیای فساد از دولت‌ها قدرتمندتر است و این قدرتمندتر بودن است که مانع غلبه دولت‌ها بر فساد می‌شود.