رسانه‌های دیگر

بازگشایی سامانه ثبت طرح مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، تمدید اکران آنلاین «قطع فوری» و ....از جمله خبرهای دریافتی سینما و تئاتر است.
یاسمین مقبلی، فضانورد آمریکایی ایرانی‌تبار که در ایستگاه فضایی بین‌المللی به سر می‌برد ویدئویی در حساب اینستاگرامی خود منتشر کرد که در این ویدئو تعداد ۱۰۰ نقاشی با موضوع "فضا" که از طرف کودکان ایرانی برای وی فرستاده شده نشان داده می‌شوند.
خبرگزاری رسمی سوریه چهارشنبه شب گزارش داد که جنگنده های رژیم صهیونیستی دقایقی پیش به حومه دمشق حمله کردند و پدافند هوایی ارتش سوریه این حملات را دفع کرده است.
«رونن برگمن» تحلیلگر حوزه نظامی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» طی پیامی در شبکه ایکس اعلام کرد: ارتش اسرائیل در (باتلاق) غزه فرو رفته است.
رسانه آلمانی گزارش داد ناوچه نیروی دریایی این کشور که در دریای سرخ مستقر شده برای نخستین بار در اقدامات متجاوزان غربی علیه یمن مشارکت کرده است.
تنها ۲ روز دیگر تا برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای‌اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان‌رهبری زمان باقی است و همه‌جا سخن از انتخابات در میان است، اما بدخواهان خارجی و تحریم‌طلبان داخلی با در دستورکار قرار دادن رویکردهای خصمانه، می‌کوشند مردم را از رفتن به پای صندوق رأی منصرف کنند.
آنها حقابه هیرمند را نمی دهند، شما به آنها امتیاز می دهید؟

حمله به سرمایه گذاری طالبان در چابهار

طرح سرمایه‌گذاری 35 میلیون دلاری افغانستان در چابهار در زمینه‌های تجاری، مسکونی و اداری، سؤالات زیادی ایجاد کرده است.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با شبکه المیادین لبنان گفت: همچنان پیام‌هایی بین تهران و واشنگتن در موضوعات مختلف رد و بدل می‌شود. طرف آمریکایی تلاش می‌کند که در برخی از این پیام‌ها به علاقمندی برای بازگشت همه طرف‌ها به تعهدات برجام اشاره‌ای داشته باشد.