رسانه‌های دیگر

بخشی از مشکلاتی که جامعه دچار آن است محصول عدم شرکت در انتخابات است که باعث می‌شود آنها که از حضور حداقلی مردم با شوق و ذوق استقبال می‌کنند، راحت‌تر به کرسی قدرت برسند.
آقای پزشکیان که به درستی خود را خدمتگزار نظام و انقلاب می‌داند و در تشییع شهید رئیسی از ارادت خود به آن شهید گفت، قطعا آن قدر تجربه و تدبیر دارد که به بدخواهان کشور و ملت پهلو ندهد و فاصله‌گذاری منطقی داشته باشد.
شورای نگهبان بعدازظهر یکشنبه اسامی نامزدهای مورد تاییدش را برای رقابت در انتخابات ریاست‌جمهوری اعلام کرد و اگرچه چینش صحنه تاحد زیادی شبیه انتخابات سه سال پیش است اما تغییر نیمی از صحنه رقابت فضای جدید و متفاوتی را در این دوره پدید آورده است.
آنچه امروز جبهه انقلاب گرفتار آن است فاصله گرفتن از کار تشکیلاتی از مرحله ثبت نام و اجازه «آتش به اختیار» برای ثبت نام‌ها و به‌هم ریختگی در فضای تبلیغاتی و زدن نامزدهای خودی در فضای مجازی- هرچند معتقدم تخریب رقیب در جبهه مقابل هم رفتاری زشت و تقبیح شده است- می‌باشد.
مشروعیت بخشی اجتماعی به تجرد، فرعی شدن مساله ازدواج در اذهان عمومی جامعه، هراس ناشی از تجربه ناموفق دیگران، آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی مانند اعتیاد، بی بند و باری، همسرآزاری، طلاق، روابط سرد همسران، دخالت اطرافیان و مانند آن، موجب سلب اعتماد جوانان از ازدواج گردیده و
از فهرست داوطلبان می‌توان امیدوار بود که در صورت پرهیز از نگاه یکسویه و اصرار بر یکدست سازی حکومت و حذف چهره‌هایی که می‌توانند تنور رقابت را داغ کنند، انتخابات ریاست جمهوری ماه آینده پرشور و با مشارکت بالا برگزار شود.
بعید است انتخابات پیش‌رو دوقطبی شود. حتی نامزدهایی همچون محمود احمدی‌نژاد و علی لاریجانی با فرض تأیید صلاحیت شدن از سوی شورای نگهبان هم قادر نیستند صف‌بندی جدی‌ای در جامعه ایجاد کنند.
انتقاد تند اطلاعات از ثبت نام گسترده کاندیداهای ریاست جمهوری

چرا در مقابل این رفتارهای دون شأن نه اخمی می کنیم نه پلکی می زنیم؟

آیا زیرساخت‌های قانونی نامزدی برای ریاست جمهوری فشل و واداده است، یا افراد داوطلب، این مقدار ساده‌اندیش و هول‌زده‌اند؛ یا هردو!؟
بی‌اخلاقی‌ها در همه جبهه‌ها و جریان‌های سیاسی بود و همچنان هم هست، اما نکته جالب آنکه اصلاح‌طلبان اصولگرایان و انقلابی‌ها را تخریب می‌کنند، اصولگرایان و انقلابی‌ها هم اصولگرایان و انقلابی‌ها را تخریب می‌کنند!
در حالی که قرار بر این بود پس از 5 سال ممنوعیت واردات بالاخره خودروهای خارجی وارداتی روانه خیابان‌ها شوند، اما از زمانی که آیین‌نامه واردات خودرو ابلاغ شده تاکنون تنها تعداد محدودی خودرو وارد کشور شده است.
صلاحیت فردی که سیاه ترین برگهای تاریخ حکمرانی را در پرونده خود دارد، رد کنید

حمله شدید یک روزنامه به احمدی نژاد

ایران، اکنون در شرایط خاصی قرار دارد که به حکمرانان صادق، لایق و خدوم نیازمند است. کسانی که حتی برای ثبت‌نام نامزدی خود، مدت‌ها متوسل به اقدامات نمایشی می‌شوند و همراه با بازی‌های سیاسی به محل ثبت‌نام می‌روند،حتی اگر سابقه دیگری هم از آنها در دست نباشد همین اقدامات نشان‌دهنده بازیگر بودن آنهاست.
دوقطبی اصلی انتخابات۱۴۰۳ به همان زودهنگامی که خود انتخابات رسید، فرا رسید: «دوقطبی جلیلی- لاریجانی». مشابه همان دوقطبی «جلیلی- روحانی» در انتخابات۱۳۹۲ که حتی محمدباقر قالیباف و سایر کاندیداها هم ناچار شدند خود را ذیل آن تعریف کنند و در نتیجه، به حاشیه روند.
از دل بحران تا تشویق هواداران به ثبت نام در انتخابات:

دکتر نامی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳

آخرین خبر از تحولات انتخابات ۱۴۰۳ نشان می دهد که حامیان حفظ ترکیب و ساختار دولت شهید رئیسی در دولت جدید به شدت درحال ترغیب یاران صادق، وفادار، کاردان و مقبول شهید جمهور در عرصه انتخابات هستند و در آخرین تحولات شنیده شد که برخی از حامیان دولت محوریت را با چهره ای اجرایی و کاردان چون دکتر محمد حسن نامی میدانند و در حال تشویق او به ثبت نام در انتخابات ۱۴۰۳ هستند.
علی جنتی می گوید بین افرادی که اکنون در جمع اصولگرایان مطرح هستند، آقای فتاح و آقای جلیلی مطرح هستند، همچنین اگر آقای مخبر کاندیدا شود معتقدم شانس ایشان بیش از سایرین است؛ بنابراین به ترتیب آقای مخبر و سپس آقایان فتاح و جلیلی شانس بیشتری دارند.