رسانه‌های دیگر

مصوبات روزهای گذشته کمیسیون تلفیق در بخش هدفمندی یارانه‌ها، حقوق و دستمزد و یارانه نانوایی‌ها به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد اعضای کمیسیون تلفیق تنها به فکر دستاوردسازی‌های مقطعی برای رأی آوردن مجددشان در حوزه انتخابیه‌ خود هستند و اساساً به فکر تأمین بودجه این هزینه‌تراشی‌ها در سال آتی نیستند.
«سیاست خارجی دولت بایدن و حتی آمریکا در خاورمیانه شکست خورده است.» آیا این یک گزاره شعاری و از جنس پروپاگانداست؟ چقدر می‌توان این گزاره را جدی گرفت؟ و در صورت اقامه استدلال‌های متقن برای این ادعا پیامدهای چنین شکستی برای منطقه ما چیست؟
رقابت لیست‌های انتخاباتی که معنای رسیدن به نتیجه را دارد و نتیجه از آن حاصل خواهد شد در سایه مشارکت و حضور مردم در انتخابات معنا و مفهوم پیدا خواهد کرد.
نظر موافق دولت و مجلس در برنامه هفتم توسعه این بود که سن و سابقه موردنیاز برای بازنشستگی نیروی کار به‌صورت پلکانی افزایش پیدا کند تا بخشی از ناترازی گسترده صندوق‌های بازنشستگی جبران شود. این نظر که در قالب مصوبه مجلس به شورای نگهبان ارسال شده بود، خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
هرچند مسئولان بانک مرکزی ظاهرا خود را با تکلیف وام ازدواج موافق جلوه می‌دهند؛ اما با ارسال دستورالعمل‌های بازدارنده و متناقض به شعب بانکی، عملا اجرای این وعده دولت را تحت‌الشعاع قرار می‌دهند.
برای فروش 120هزار دستگاه خودرو داخلی به قیمت آزاد

وزارت صمت شورای رقابت را دور می زند؟

وزارت صمت همچنان پرونده اجرایی شدن طرح فروش ۱۲۰‌هزار دستگاه از محصولات ایران‌خودرو و سایپا را باز گذاشته است و اجرای آن را محتمل می‌داند.
اگر چه تسنیم نوشته بود که «اخبار پس از تایید محمدباقر نوبخت و علی مطهری حکایت از این دارد که حسن روحانی و علی لاریجانی احتمالا در تهران لیست انتخاباتی مشترک می‌دهند.» اما به‌نظر نمی‌رسد لاریجانی قصد ارایه لیست مشترک با روحانی داشته باشد.
سایت منتسب به محسن رضایی از اظهارات حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان رئیس کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان به شدت انتقاد کرد.