رسانه‌های دیگر

اگر شهاب حسینی به دیدار رهبری برود تا سال‌ها می شود شهاب دولتی و در هر جایی اینقدر باید به او تاخت تا دکمه غلط کردم را بزند. خواننده محبوبشان توماج صالحی هم در شعر خودش به او بتازد و رنگ آمیزی اش کند.
ژست قهرمانی می گیرید، اما توان وصل کردن آب و برق یکی از تیم ها را ندارید

کنایه روزنامه اطلاعات به فدراسیون فوتبال

حدود ۲۰روز دیگر مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا شروع خواهد شد. مشکلات تیم ملی کم بود که اخیرا آب وبرق گاز پک تیم آن هم قطع شده است
مهر نوشت: بودجه دارو در سال ۱۴۰۲، همان ۶۹ همت است که مجلس شورای اسلامی آن را تصویب کرده است، در حالی که فعالان بازار دارو، کمبود بودجه در سه ماه پایانی سال را هشدار داده اند.
بعد از نوار غزه و اوکراین، اوضاع در سایر نقاط جهان همچون سوریه، برزیل، میانمار، مکزیک و عراق نیز شکننده است. سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نفر در نیجریه، و بیش از ۹ هزار نفر در سومالی جان خود را از دست دادند.
کنایه آذری جهرمی مبتنی بر این فرض است که راه افتادن کمپین برای صادق بوقی از سوی جریان اصولگرا، پس از بستن پیج اینستاگرام او؛ هدفی جز پایین کشیدن ماجرای فساد میلیارد دلاری چای دبش از منظر افکار عمومی نداشته است.
روز دانشجو در ایران به روز شانزدهم ماه آذر اطلاق می‌شود، به بهانه گرامیداشت این روز به دانشگاه علامه طباطبائی رفتیم و از دانشجویان درباره اینکه چگونه می‌توانند برای کشور خود تاثیر گذار باشند، سؤال کردیم.
تراژدی مادران شاغل تمامی ندارد. در روزهایی که تلویزیون یا رادیو اعلام می کند به علت آلودگی هوا مدارس تعطیل است، غمی به دلشان می نشیند که چه باید بکنند و فردا فرزند خود را نزد کدام دوست و آشنا بگذارند
بسیاری از افرادی که در لیست انتظار برای گرفتن اعضای پیوندی هستند به دلیل راضی نشدن خانواده بیماران مرگ مغزی به اهدا، جانشان را از دست می‌دهند و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از این خانواده‌ها در نهایت دچار پشیمانی می‌شوند.
تلاش‌های «انتخاب» برای گفت‌وگو با نمایندگان مجلس در مورد چگونگی سازماندهی به فعالیت‌های حجاب‌بانان و صدور مجوز برای آنان و همچنین تناقض‌ صحبت‌های وزیر در این خصوص، به نتیجه‌ای نرسید و تمام نمایندگانی که انتخاب با آنان تماس گرفت یا از حضور حجاب‌بان‌ها در مترو و دیگر اماکن اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند یا پرداختن به این مسائل را حاشیه‌سازی می‌دانستند و می‌گفتند که تمایلی به صحبت در این خصوص ندارند.
روزنامه کیهان در یادداشتی به دولت سابق حمله کرده و نوشته است: رئیس‌جمهور سابق اظهار کرده این روز‌ها کسانی که جنگ ندیده‌اند چقدر ادعا دارند! حتما منظورشان وزرای خودش مثل وزیر ارتباطات جهرمی و ظریف را می‌گوید! یا امثال خودش که در جنگ بودند و افتخار دادن جام زهر به امام را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند!
معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران و سرپرست شرکت مترو گفت: ما چیزی به نام حجاب‌بان در مترو نداریم. آن چیزی که شما به آن اشاره می‌کنید کارکنان یگان حفاظت مترو هستند.
«غیرت ایرانی گل کرد آن هم به عشق حضرت زینب (س). کلنا عباسک یا زینب (س) زمزمه شد، اصلاً شد ورد زبان. غیرت تکثیر شد و ریشه انداخت بین دهه شصتی‌ها و هفتادی‌ها. قافله عاشقان به راه افتاد. این بار مقصد دمشق بود و مقصود حرم حضرت.»
سفیر سابق ایران در لبنان و اردن:

مردم؛ تنها راه نجات غزه

دستمالچیان حضور مردم در صحنه را تنها راه نجات دانست و اذعان کرد: عدم حل موضوع فلسطین به دلیل آن است که حق تعیین سرنوشت را به مردمی که سرزمینشان اشغال شده نمی‌دهند.
بر اساس گزارش پزشکی قانونی مربوط به پرونده شهید عجمیان، علت تامه فوت، نارسایی حاد قلبی به دنبال خونریزی شدید داخلی متعاقب برخورد تقریبا همزمان جسم برنده و نوک تیز (چاقو) به قفسه صدری و جسم سخت به پهلوی راست است که هر دو اقدام نیز با توجه به ادله و مستندات متعدد و فیلم صحنه جنایت و همچنین اقاریر صریح افراد در صحن دادگاه از سوی محمد حسینی و محمدمهدی کرمی صورت گرفته است.
میترا آسوده متخصص جراحی عمومی و بیماری‌های پستان و تحصیل‌کرده دانشگاه بهشتی تهران که گفته می‌شود تنها زن جراح در استان کردستان فعالیت می‌کرد.
سایت فراز نوشت: وقتی از کوهدشت برای یک عمل ساده انحراف چشم به کرمانشاه می‌رفتند، شاید هرگز فکر نمی‌کردند که بهار دختر ۱۰ ساله‌شان به کما خواهد رفت و پدر ۴۲ ساله‌اش از غصه او دق‌مرگ خواهد شد. قصه اما همین‌قدر تلخ اتفاق افتاد.