رسانه‌های دیگر

وقتی حسن روحانی یا هر نامزد دیگری تقاضا می‌کند شورای نگهبان دلایل عدم احراز صلاحیت او را اعلام کند، شورای نگهبان نمی‌تواند به بهانه‌هایی چون حفظ حریم خصوصی و... استناد کرده و دلیل عدم احراز فرد را اعلام نکند.
نیمار ستاره برزیلی که به علت مصدومیت پارگی رباط صلیبی از عربستان ‏برگشته و چهار ماه گذشته را در برزیل سپری کرده بود دیشب به این کشور بازگشت. ‏
رئیس جمهوری سابق فرانسه به اتهام سوءاستفاده از منابع مالی غیرمجاز در کارزار انتخابات ۲۰۱۲ ریاست جمهوری این کشور به یک سال حبس محکوم شد.
هر سال خبر تخلف مدارس غیردولتی که شهریه‌هایی بیش از مصوب دریافت کرده‌اند، منتشر می‌شود و مسئولان امر پشت تریبون می‌روند و می‌گویند این کار تخلف است، اما برخورد با این تخلف که هر سال در حال تکرار شدن است، برعهده کیست؟
یکی از مهم‌ترین پیام‌های بیانیه‌ ۱۱۰ نفر از نیروهای اصلاح‌طلب این است که عده‌ای از اصلاح‌طلبان در تلاشند خود را از بن‌بستی که سران و افراد قدیمی این جریان در مقاطع مختلف بویژه بعد از حوادث سال ۸۸ ایجاد کردند خارج کنند.
اسدالله بادامچیان، جریان اصلاحات دوم خردادی و اعتدالی را قبول ندارد و آن را جریانی با تفکر رو به غرب و غیرمطابق با نظرات اسلام امام خمینی (ره) و اصل امامت و ولایت نمی‌داند.
طبق خبرهای منتشرشده در رسانه‌های کره‌ جنوبی، اکثر اعضای کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال این کشور توافق کردند که ضروری‌ترین گزینه در راه آماده‌سازی تیم ملی کره برای جام جهانی ۲۰۲۶ اخراج یورگن کلینزمن است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه و عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر، برای ساخت چهارمین واحد نیروگاه هسته‌ای مصر در دبعه به توافق رسیدند.
محمدباقر قالیباف متولد سال ۱۳۴۰ در شهر طرقبه در استان خراسان رضوی است، در سال ۱۳۶۱ با زهرا مشیر الاستخاره که همسایه ی آن ها در طرقبه بود، ازدواج کرد. صیغه ی عقد این زوج را امام خمینی (ره) جاری کرد.
متأسفانه برخی خودروسازهای معروف داخلی اقدام به واردات اتوبوس‌های چینی می‌کنند و از شهرداری تهران توقع دارند که همان اتوبوس‌ها را به نام اینکه تولید داخل است، ۳۵درصد گران‌تر از نمونه مشابه چینی خریداری کند. شهرداری تهران هرگز حاضر نیست از جیب مردم به ‌خودروساز کمک کند.
ظاهرا دولت بایدن آماده اتخاذ «یک موضع قدرتمند و قاطع در قبال ایران»، شناسایی دولت فلسطین و پیشنهاد یک پیمان امنیتی به عربستان با محوریت عادی سازی روابط ریاض با اسرائیل است.