رسانه‌های دیگر

با یک دودوتا چهارتای ساده می‌توان برآورد کرد که یک سفر به مقصد شهرهایی مانند مشهد، شیراز یا شهرهای استان هرمزگان برای یک خانوار 4نفره برای مدت 3شب و 4روز اقامت ممکن است تا 40میلیون تومان هزینه داشته باشد.
نتایج تحقیقاتی در سال ۲۰۱۳ نشان داد که به‌ تعویق افتادن خطر مرگ در افرادی که روزانه آجیل مصرف می‌کنند، تا ۲۰ درصد قابل افزایش است.
نماینده حزب‌الله لبنان:

در مرحله پیش از پیروزی قرار داریم

نماینده حزب‌الله لبنان با اشاره به تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوبی لبنان گفت: امروز شاهد تزلزل این رژیم هستیم و در مرحله پیش از مرحله پیروزی قرار داریم.
پژوهشگران اعلام کردند قرار گرفتن مادران باردار و حتی پدران در معرض امواج الکترومغناطیسی می‌تواند تبعات ناخوشایندی برای کودکان به دنیا آمده داشته باشد.
برخلاف فضاسازی‌ها و مظلوم‌نمایی‌های مدعیان اصلاحات و اعتدال طی چندماه گذشته مبنی بر این که قادر به ارائه فهرست انتخاباتی در تهران نیستند، اکنون خبر رسیده که این طیف لیست کامل سی‌نفره ارائه خواهند کرد.
چشم‌های ظاهربین هر جامعه و دشمنان سطحی‌نگر آن جامعه، نوعا قدرت را صرفا در توانایی‌های ظاهری می‌بینند؛ همان‌طور که ممکن است شخصی از توانایی‌های بدنی فوق‌العاده برخوردار باشد و در این صورت هم او خود را بسیار توانمند می‌انگارد و هم افرادی که او با آنها به خصومت می‌پردازد، می‌توانند چنین دریافتی داشته باشند؛ درحالی‌که آن فرد ممکن است از جنبه‌های دیگر مانند اراده، عقل و فناوری ناتوان باشد.
وقتی حسن روحانی یا هر نامزد دیگری تقاضا می‌کند شورای نگهبان دلایل عدم احراز صلاحیت او را اعلام کند، شورای نگهبان نمی‌تواند به بهانه‌هایی چون حفظ حریم خصوصی و... استناد کرده و دلیل عدم احراز فرد را اعلام نکند.