رسانه‌های دیگر

صیانت از اصل نهاد انتخابات و در امان ماندن آن از دو جریان محافظه‌کار داخلی و انسدادطلب خارجی به اندازه کافی استدلالی قوی برای مشارکت در انتخابات است اما اگر برای کسی این ادله هم کار نکرد چه باید کرد؟
آخرین تحولات در جریان اصولگرایی به‌گونه‌ای است که ظاهرا «حزب پایداری» از مواضع خود کوتاه آمده و «دست از پایداری در مقابل شانا» بر خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران امشب، برای تماشای بازی تیم سپاهان ایران برابر الهلال عربستان به این کشور سفر می‌کند.
هفته‌نامه تایم در گزارشی با اشاره به این که «سال ۲۰۲۳ گرم‌ترین سال تاریخ بود»؛ پیش‌بینی کرده که «سال ۲۰۲۴ ممکن است از سال گذشته هم بدتر و گرم‌تر باشد».
آیت الله رئیسی در پیامی درگذشت استاد برجسته اخلاق و عرفان، آیت‌الله شیخ عبدالقائم شوشتری به محضر مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم، حوزه‌های علمیه، علمای اعلام، شاگردان و علاقمندان،‌ خاندان مکرم شوشتری و سایر بستگان معزز و نیز مردم شریف استان‌های اصفهان و خراسان رضوی تسلیت گفت.
جان کربی در توجیه مخالفت و وتوی آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل برای سومین بار با قطعنامه پیشنهادی برقراری آتش بس فوری در غزه مدعی شد که این قطعنامه "مذاکرات حساس" جاری درباره آزادی "گروگانها" با حماس را به خطر می‌انداخت.
متأسفانه در بیشتر دولت‌ها روحیه پنهان‌کاری و خودداری از مطرح ساختن کارشکنی‌ها و بی‌اطلاع نگهداشتن مردم از جریان‌های پشت ‌پرده به صورت یک اصل قطعی درآمد که مشکلات زیادی برای کشور و نظام به وجود آورد.
طبق گزارش دفتر رسانه وزارت صمت، شرکت کوروش کمپانی، از اتحادیه صنف فروشندگان تجهیزات صوتی تصویری و تلفن همراه شهرستان تهران، مجوز خرده فروشی تلفن همراه و نیز از اتحادیه صنف دستگاه‌های مخابراتی شهرستان تهران مجوز خدمات پس از فروش گرفته که هر دو مجوز آن صنفی بوده است.