رسانه‌های دیگر

در آستانه روز ولنتاین قیمت کاکائو به سرعت در حال افزایش است و بعضی از شرکت‌های صنایع غذایی آمریکایی هرشیز امکان دارد به افزایش قیمت‌ها ادامه دهد.
آنچه در سال‌های اخیر شاهد هستیم چیزی جز افول رو به فزون سینما و فیلم‌های حاضر در جشنواره فجر نیست. این در حالی است که پس از سال‌ها تجربه در برگزاری این جشنواره، نه در اجرا و برپایی، نه در انتخاب فیلم‌ها و نه در داوری آثار نتوانسته‌ایم در عیار یک جشنواره که داعیه بین‌المللی بودن دارد عمل کنیم.
اسماعیل گرامی مقدم، سخنگوی حزب اعتماد ملی می‌گوید: ما در حال بررسی هستیم و احتمالاً در حوزه انتخابیه‌ای که نامزد هست، چندین حزب اعم از کارگزاران، ندای ایرانیان و حزب اسلامی کار که احتمالاً با یکدیگر ائتلاف خواهند کرد.
در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اصولگرایان روزهای سختی را برای رسیدن به وحدت می‌گذرانند. روزهای پر از تشتت و اختلاف برای اجماع برسر یک لیست یا لیست‌های حداقلی برای تصاحب کرسی‌های سبز پارلمان.
در غوغای سیاست‌زدگی در سالیان اخیر، کسانی خواستند پنجه بر چهره‌ی این حدیث پیامبر اکرم صلّی‌الله‌علیه‌وآله بکشند؛ آن‌جا که فرمود:«من برای تکمیل مکارم و بزرگواری‌های اخلاق مبعوث شده‌ام.»
اگر چنین شود اقلیت خالص سازِ انحصارطلب به مقصودش خواهد رسید؛

نگرانی از مشارکت پایین مردم در انتخابات

ایران ظرفیت آفرینش حماسه‌هایی از افواج مردمی در کنار صندوق های آراء و انتخاب های تاریخی را دارد و در فاصله یک دهه از دو انتخابات شورانگیز نگذشته که علی‌رغم ناکامی برخی جناح‌ها، جامعه و کشور به صورت طبیعی در برابر فشارهای منطقه‌ای و تهدیدهای فرامنطقه‌ای مصونیت یافت.
تجربه سال‌های گذشته و ماجرای بعضی از افرادی که با استفاده از واسطه‌ها توانستند در بخش فروش نفت نفوذ کنند و پول‌های زیادی از اموال عمومی را غارت نمایند، باید درس عبرت خوبی برای مسئولین نظام جمهوری اسلامی باشد