رسانه‌های دیگر

سازمان همکاری اسلامی اعلام کرد؛

درخواست توقف صادرات سلاح به اسرائیل

سازمان همکاری اسلامی از همه کشورها خواست صادرات سلاح به رژیم اسرائیل را برای جلوگیری از نسل کشی فلسطینیان متوقف کنند.
یکی از راه‌های خانگی برای از بین بردن جوش صورت که سال‌ها است دهان‌به‌دهان در بین افراد می‌چرخد، استفاده از خمیردندان روی آن‌ها است. اما آیا واقعا استفاده از خمیردندان برای از بین بردن جوش صورت موثر است؟
رئیس دفتر سیاسی حماس پس از دیدار با امیر قطر بیان کرد: رژیم صهیونیستی در روند مذاکرات درباره برقراری آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا تعلل می‌کند، و این ابدا قابل قبول نیست.
مسئولان محلی بیان کردند: تا پنج‌شنبه گذشته تعداد خانه‌هایی که در استان «ایشیکاوا» در اثر زلزله آسیب دیده‌اند به بیش از ۷۵ هزار واحد افزایش یافته است.
دست خالی قالیباف مقابل محصولی

دست خالی قالیباف مقابل محصولی

مرور چهره‌های منتسب به محمدباقر قالیباف در لیست نشان می‌دهد که سهم‌های او با اسامی کم‌وزن در عرصه سیاسی بسته شده است.
برخلاف ضرب‌المثل معروف «خواستن توانستن است» در اینجا خواستن، غیر از توانستن است.مافیای فساد از دولت‌ها قدرتمندتر است و این قدرتمندتر بودن است که مانع غلبه دولت‌ها بر فساد می‌شود.
به نقل از وب‌گاه آمریکایی آکسیوس، در جریان مذاکرات پاریس پیشرفت‌هایی حاصل شده است که ممکن است در چند روز آینده به مذاکرات جدی‌تری بر سر توافق درباره جنگ غزه، آتش‌بس و تبادل اسرا منجر شود.
کشاورزان اروپایی در هفته‌های اخیر، در اعتراض به بالارفتن هزینه‌های کشاورزی و ورود بی‌رویه محصولات از اوکراین، اعتراض‌های دامنه‌داری شکل داده‌اند.
ارگان مطبوعاتی حزب کارگزاران در واکنش به اظهارات تند محسن آرمین نایب رئیس جبهه اصلاحات تاکید کرد که طیف مخالف ارائه لیست در جلسه اصلاحات، از فقدان پایگاه رأی اجتماعی می‌ترسند و نه محدودیت‌های موجود.
اصولگرایان از بس کاندیدا دارند، برای جای دادن آنها در یک یا دو لیست با مشکل روبرو شده اند

دامنه تمامیت‌خواهی رادیکال‌های جناح راست تنها معطوف به سیطره بر اصولگرایان نمی‌شود، پایداری‌چی‌ها این بار با عبور از نواصولگرایان و اصولگرایان سنتی و... دورخیز کرده‌اند تا خود را یگانه بازیگر عرصه سیاسی کشورمان معرفی کنند.
منابع آمریکایی اعلام کردند: ویلیام برنز برای پیوستن به مذاکرات توافق آزادی اسرای صهیونیست و برقراری آتش‌بس فردا عازم پاریس می شود.
در حالی که برخی اعضای رادیکال جبهه اصلاحات تا مرز تحریم انتخابات پیش رفته‌اند، روزنامه شرق خواستار مشارکت و رای هوشمندانه در انتخابات شد و تاکید کرد که قهر با انتخابات، خواست براندازان است.
عجایب انتخابات کم نبوده و نیست اگر نگاهی به سبک و سیاق قبلی ها بیندازیم متوجه می شویم بازار داغ تبلیغات فقط به کلیپ ها و جولان دادن در فضای مجازی و حتی شام و ناهار دادن ها ختم نمی شود و هرچه به روز موعود نزدیک تر می شود رفتارهای خارق العاده و عجیب هم اوج می گیرد و پول پاشی‌ها به حد کمال می رسد.