تا انتخابات

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت ما دولت تحول و دولت مردمی خواهد بود و مردم باید در این تحول نقش آفرینی کنند.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: اقتصاد باید مثل آکواریوم، شفاف باشد و مردم ببینند کسی که ادعای کار اقتصادی می‌کند، واقعا کار اقتصادی انجام می‌دهد یا اینکه به نام کار اقتصادی، فساد می‌کند.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه فرق دولت من با دولت فعلی هم در اعضا و هم در سیاست‌ها خواهد بود،اعلام کرد: ۴ سال بیشتر نمی‌خواهم در ریاست جمهوری بمانم.
رئیس مجمع مشورتی توسعه کرمان درباره انتخابات شوراها تاکید کرد:

شهروندان در انتخاب خود تمرکز و مطالعه بیشتری داشته باشند

رئیس مجمع مشورتی توسعه استان کرمان با اشاره به نقش توسعه ای شوراهای اسلامی شهر و روستا، پرهیز از طایفه گرایی و تمرکز بر ملاک های تخصصی و تقوای نامزدهای انتخابات را بسیار مهم دانست.
کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: چیزی حدود ۳۵۰ هزار تومان یارانه پرداخت خواهیم کرد که با ۹۱ هزار تومان یارانه فعلی، ۴۵۰ هزار تومان یارانه نقدی می‌دهیم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی نوشت: انتخابات پرشور دشمن را مایوس و دوستان را دلگرم می کند.

با قرعه کشی برنامه های انتخاباتی نامزدها در رادیو و تلویزیون، زمان برگزاری مناظره های انتخاباتی هم مشخص شد؛ این در حالی است که تاکنون درباره مجری این برنامه ها اعلامی رسمی انجام نشده است.
مهم‌ترین نامزدهای انتخابات 1400 که تایید نشدند؛

بررسی سوابق پرونده ردصلاحیت‌شدگان

ردصلاحیت‌ها در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار کم‌سابقه است؛ زیرا از هر دو جناح سیاسی نامزدهای متعددی ردصلاحیت شدند.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ظهر امروز و پس از شرکت در نشست اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی، به بازار تهران رفت و با کسبه بازار گفتگو کرد.
قاضی‌زاده هاشمی درباره زمان مناظره زنده نامزد‌ها گفت: مناظره بین نامزد‌های انتخاباتی هر کدام به مدت سه ساعت است و این مناظره از تلویزیون پخش زنده خواهد شد. علاوه بر این اگر نامزدی به نامزد دیگر تهمت، توهین و یا افترا بزند و زمان آن فرد برای پاسخ دادن به این تهمت‌ها به اتمام رسیده باشد، با نظر کمیسیون به او برای دفاع از خود وقت داده می‌شود.