انتخابات

دبیرشورای عالی امنیت ملی گفت: حماسه پرشور حضور در انتخابات ۱۴۰۰ را به آحاد مردم، رهبر حکیم انقلاب و رئیسی به عنوان منتخب جمهور تبریک می‌گویم.

امروز نتایج پرحاشیه‌ترین انتخابات ریاست جمهوری چند دهه اخیر مشخص می‌شود . انتخاباتی که در آن برای نخستین بار شورای نگهبان با ابلاغیه‌ای قوانین جدید برای ثبت نام نامزدها وضع کرد و به‌ رغم رد این ابلاغیه از سوی رئیس جمهور، بررسی تایید صلاحیت‌ها را از میان همان‌هایی که از دید این نهاد طبق قوانین ابلاغی، ثبت نام شده به حساب می‌آمدند انجام داد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و با تأکید بر اینکه نه گلایه از دشواری معیشت، نه مخالف‌خوانی‌ها با انگیزه دلسرد کردن مردم و نه عواملی مانند تهدید بیماری فراگیر و برخی اختلالها در آغاز ساعات اخذ رأی نتوانست بر عزم ملت فائق بیاید، خطاب به منتخبان مردم در مسئولیت والای ریاست جمهوری یا عضویت شوراها، گفتند: فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدائی را همواره مدّ نظر داشته باشید.
رئیس جمهور در پیامی با قدردانی از همه عوامل و دست اندرکاران برگزاری انتخابات 1400، اظهار داشت: این حرکت پرمعنا و امیدآفرین ملت همیشه در صحنه کشورمان را پاس می‌دارم و از آحاد ملت، گروه‌ها و احزاب سیاسی که در این رویداد ملی، موجبات مباهات نظام و یأس دشمنان را فراهم کردند، قدردانی می‌کنم.
رئیس مجلس ضمن تقدیر ازهوشمندی و درایت مردم در حفاظت از سرمایه ملی انتخابات و تبریک کسب رای اکثریت به حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در پیامی خطاب به منتخب مردم تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در راستای پیاده‌سازی اهداف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی خود را برای همکاری همه‌جانبه با دولت منتخب ملت، اعلام می دارد.
محسن مهرعلیزاده یکی از کاندیدا‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری بود که پیش از برگزاری این انتخابات کناره‌گیری خود را از این رقابت اعلام کرد.
حسن روحانی برای تبریک پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات به حوزه ریاست قوه قضاییه رفت.
مدیر کل خدمات شهری شهرداری تهران گفت: حجم قابل توجهی از تبلیغات پاکسازی شده و در بسیاری از نقاط حتی اثرات باقیمانده تبلیغات حتی به صفر رسیده است. البته کماکان نیز در نقاطی که اثراتی باقیمانده، لکه گیری و پاکسازی در حال انجام است.
روز گذشته سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هم برگزار شد تا بالاخره بعد از حرف‌های بسیار، گلایه‌های سرشار و اختلاف‌نظرهای تشکیلاتی متعدد این دوره از انتخابات هم به پایان برسد.
پایان انتخابات ۱۴۰۰ سرآغاز دور تازه‌ای از حیات جناح‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب است. اگر به وقایع آبان‌ماه ۹۸ و شعار «اصلاح‌طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا» نگاهی دوباره بیندازیم، درخواهیم یافت این شعار که مورد پسند اپوزیسیون قرار گرفته بود و تحقق پیروزی‌شان را در دمیدن به آتش این شعار می‌دیدند، اینک این شعار کارکرد تازه‌ای پیدا کرده است.
رئیس جمهور در پیامی به ملت ایران گفت:حضور پرشکوه و دشمن شکن شما ملت هوشیار در این انتخابات موجب پشیمانی و یاس دشمنان و بدخواهان این ملت گردید و امید به آینده ای روشن را رقم زد.
سازمان آگهی های پرسون