فعالیت بانک امانات هلال احمر البرز برای بیماران کرونایی آغاز شد

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز اعلام کرد: فعالیت بانک امانات تجهیزات پزشکی و توزیع کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز بین بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این استان آغاز شده است.
تصویر فعالیت بانک امانات هلال احمر البرز برای بیماران کرونایی آغاز شد

به گزارش سایت خبری پرسون از البرز، داود رجبی معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر البرز روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت که با توجه به وضعیت قرمز استان و تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان و نیاز بیماران به اکسیژن، معاونت امور داوطلبان جمعیت هلال احمر این استان با فعال کردن بانک امانات تجهیزات پزشکی در شعب هر شهرستان و خانه های هلال اقدام به ارائه رایگان کپسول های اکسیژن و دستگاه های اکسیژن ساز و پالس اکسی متر به صورت امانی، بین بیماران نیازمند کرده است.
وی از خیرین و مبتلایان بهبودیافته بیماری کرونا خواست با اعطای کپسول های اکسیژن نو و یا بلااستفاده و دستگاه اکسیژن ساز به جمعیت هلال احمر استان البرز، به سلامتی همه بیماران نیازمند کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۱۲ کپسول اکسیژن، ۱۲ عدد مانومتر، ۹ تخت بیمار، چهار دستگاه اکسیژن ساز، ۷۶ دستگاه کپسول اکسیژن و چهار دستگاه ویلچر به ارزش ریالی حدود یک هزار میلیون ریال از طریق خیرین نیک اندیش استان البرز به شعب اشتهارد، فردیس، کرج و نظرآباد و خانه های هلال این شهرستان ها اعطا شده است.

معاون امور داوطلبان استان از همشهریان خواست با مشارکت در طرح "نذر سلامت" بمناسبت ایام محرم با اهدای نذورات خود در قالب اهدای کپسول اکسیژن و تجهیزات مورد نیاز پزشکی بیماران در کاهش مشکلات بیماران؛ بویژه بیماران کرونایی و خانواده های آنها به بانک امانات پزشکی هلال احمر قدم بردارند.

منبع:ایرنا

331590