انتخابات

دست خالی قالیباف مقابل محصولی

دست خالی قالیباف مقابل محصولی

مرور چهره‌های منتسب به محمدباقر قالیباف در لیست نشان می‌دهد که سهم‌های او با اسامی کم‌وزن در عرصه سیاسی بسته شده است.
هادی صادقی گفت: سیره علما این است که خودشان پیش‌قدم نمی‌شوند در اموری مانند ثبت نام در انتخابات مجلس خبرگان و باید ازشان دعوت شود و اگر هم دعوتی صورت می‌گیرد از طرف جامعتین است که آن‌ها هم افراد محدودی را دعوت می‌کنند و کسانی را دعوت می‌کنند که هم رای خودشان هستند
آقاتهرانی گفت: ما برای آنکه به یک لیست واحد ورود کنیم، درخواست داشتیم که برخی از افراد بهتر جایگزین شوند و با تأملات یک لیست ۳۰ نفره با دو سرلیست داده شد.
سیدمجید میراحمدی با بیان اینکه سلامت و امنیت انتخابات خط قرمز وزارت کشور است، افزود: مجریان در صورت حمایت از کاندیداها حتی روز انتخابات هم باشد، عزل می‌شوند.
یک جرم‌شناس گفت: اگر کارکنان دولت در ساعت اداری اقدام به تبلیغات اداری کنند به مجازات نقدی درجه ۶ موضوع ماده (۱۹) قانون مجازات اسلامی( بیش از ۶۰ میلیون ریال تا ۲۴۰ میلیون ریال) و انفصال موقت از خدمات دولتی از ۶ ماه تا یک سال محکوم می‌شوند.
در صورت حمایت از کاندیداها عزل می‌شوید؛

هشدار مقام امنیتی به مجریان برگزاری انتخابات

رئیس ستاد امنیت انتخابات کشور گفت: کاندیداها و طرفدارانشان باید حفظ آرامش و امنیت را در عین حال که به دنبال رقابت و تبلیغ هستند وجهه همت خود قرار دهند.
علی مطهری درباره لیست انتخاباتی خود گفت: ملاک ما اعتدال، عقل‌گرایی، دوری از شعارزدگی و ایجاد تغییر در حد امکان است. فهرست ما نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلب است و در واقع صدای مردم است و برای هیچ‌کدام از این گروه‌ها اصالتی قائل نیست.
وزیر کشور گفت: حضور همه طیف‌ها و اندیشه‌های سیاسی گوناگون با ایده‌های مختلف در همه سطوح را در انتخابات شاهد هستیم و زمینه یک رقابت واقعی فراهم شده است.
قالیباف، مجلس یازدهم را مجلسی تراز و موفق می‌داند و در حساب توییتری خود گفته است مجلس یازدهم به 19 وعده از 21 وعده انتخاباتی خود عمل کرده و آن دو وعده باقی‌مانده هم طی روزهای آینده محقق خواهند شد.
ایرج ملکی یک برند شخصی برای خودش ساخت و مهمتر از همه این است که خود او می‌داند دارد چه کاری انجام می‌دهد و چه راهی را انتخاب کرده است. حال پرسش این است که آیا او نباید برای نمایندگی مجلس خود را نامزد می‌کرد؟
سازمان آگهی های پرسون