انتخابات

اعظم موسوی فعال رسانه در یادداشتی تأکید کرد: با این باور که مهم‌ترین عنصر هر نظامی مردم آن هستند، تجلی حضور و اعمال اراده هر کدام از شهروندان در عرصه مهم انتخاباتی، تعیین‌کننده اتفاقاتی است که در آینده رقم می‌خورد تا در جامعه ولایت‌مدار ایران، آنچه مطمح نظر جامعه و مردم مشارکت‌جوی آن است شکل بگیرد و خروج از تنگناها و کاهش نارضایتی را به دنبال داشته باشد.
اگر کاندیداها مجموعه‌ای از ایده‌های سلبی و ایجابی را در مناظره دوشنبه ارائه می‌دادند می‌توانستند کار را یک سره کنند. اما نه پزشکیان آنقدر ایده ایجابی داشت که بتواند خودش را آلترناتیو جلیلی نشان دهد و نه جلیلی ایده‌ای برای سلب هویت از رقیب داشت.

کاندیدای دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری چهاردهم، گفت: تحلیلم از ابتدا این بود هرچه تلاش کنم، رأی نخواهم آورد چون جامعه بلوک‌بندی سیاسی خود را انتخاب کرده است. با این شناخت به مسیر ادامه دادم و با وجود اصرار دوستان به انصراف تا آخر ماندم تا شائبه‌ سهم‌خواهی پیش نیاید.

بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون با تاکید بر اینکه همیشه اطرافیان را دعوت به مشارکت در انتخابات کرده‌ام، گفت: حضور تبلیغاتی و موثر هنرمندان در انتخابات برای زمانی است که عموم جامعه وارد صحنه مشارکت سیاسی شده باشند و ما هم در یک جبهه‌ای کمک کنیم.

نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حضور مردم در دور دوم انتخابات، بر انتخاب کاندیدای اصلح هم تاکید کرد و افزود: مردم باید با درک منشاء مشکلات فعلی به رئیس‌جمهوری رای بدهند که با برنامه کارشناسی شده به میدان آمده و ما را به مشکلات گذشته برنگرداند.

معاون پیشین وزیر امور خارجه گفت: جهت اطلاع، دکتر لاریجانی به دلیل سنگ‌اندازی‌ها و کارشکنی‌ها در مسیر مذاکرات، که دکتر ولایتی در مناظره‌های سال ٩٢ شمه‌ای از آنها را گفت، در نهایت استعفا داد و بنده هم از معاونت برکنار شدم. دکتر ظریف هم در نیویورک اصولاً از مذاکرات حذف بود.
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی مناظره رودرروی دیشب را خوب ارزیابی کرد و گفت: بهتر است امشب در مناظره حرف‌هایی زده شود که آنهایی که نیامده‌اند برای حضور در انتخابات قانع شوند.
نامزد انصرافی انتخابات ریاست جمهوری گفت: یادمان نرفته سال ۷۸ می‌خواستید علیه مردم و نظام قیام راه بیاندازید و از درون وزارت کشور هدایت می‌کردید. در دوره خاتمی نگاه شما به مردم نگاه ابزاری بود. هنوز حوادث سال ۷۸ را فراموش نکردیم. چرا علاقه دارید جوانان ندانند پرونده شما چقدر سیاه است؟
سازمان آگهی های پرسون