حضور در انتخابات موجب خنثی‌سازی راهبرد دشمن است

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات را موجب خنثی‌سازی راهبرد دشمن دانست و گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و نوعی جهاد است و پشتوانه‌ای قوی برای دولت آینده محسوب می‌شود.

تصویر حضور در انتخابات موجب خنثی‌سازی راهبرد دشمن است

به گزارش سایت خبری پرسون، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد روز جمعه -۱۵ تیر- با حضور در یکی از شعب مستقر در شهرک مسکونی شهید بهشتی، پس از انداختن رای در صندوق، با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات گفت: قطعا انتخابات یکی از مؤلفه‌های تقویت کننده نظام است. همان گونه که حفظ نظام واجب است، حفظ دستاوردهای نظام نیز واجب و انتخابات، یکی از دستاوردهای نظام است.

وی ضمن سپاسگزاری از مشارکت مردم در دور اول انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از همه مردم دعوت کرد که در مهلت باقیمانده با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، تکلیف شرعی و ملی خود را ادا کنند و باعث یأس و ناامیدی دشمنان شوند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب در اتاق‌های جنگ روانی، فرماندهی و سازماندهی توطئه‌ها علیه ملت ایران با تبلیغات گسترده، به دنبال مشارکت حداقلی مردم در انتخابات هستند تا شکست‌های خود در حوزه جنگ ترکیبی را جبران کنند، اما مطمئناً با حضور پرشور مردم ولایتمدار، دشمن دوباره دچار سردرگمی، آشفتگی و پریشان‌خاطری می‌شود و بار دیگر مردم انقلابی پیروز این حماسه بزرگ خواهند بود.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات را موجب خنثی سازی راهبرد دشمن دانست و گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و نوعی جهاد است و پشتوانه‌ای قوی برای دولت آینده محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش نیز، ضمن بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال غرب، گروه تبریز، سایت مولی ولی ارومیه، سایت بانه و سایر مواضع پدافندی شمال غرب کشور و دیدار با کارکنان پایور و وظیفه این یگان‌های پدافندی بر حضور و مشارکت بالا در انتخابات تاکید کرد و گفت: مشارکت در انتخابات قدرت سیاسی نظام را افزایش می‌دهد و هر رأی خاری در چشم دشمنان است.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال غرب پس از انداختن رای خود به صندوق، ابراز داشت: مشارکت در انتخابات، قدرت سیاسی و مقبولیت کشورمان را در جهان افزایش می‌دهد و موجب سرافرازی ایران اسلامی می شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه نظام ایران اسلامی بر جمهوریت و اسلامیت استوار است، تصریح کرد: در برهه کنونی، تداوم حمایت و حضور در صحنه هموطنانمان می‌تواند عزت، سرافرازی و آینده کشور را تضمین کند.

منبع: ایرنا

705497