تا انتخابات

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان خبر داد؛

ارسال نامه به نامزدها برای ارائه برنامه انتخاباتی

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای آقایان قاضی زاده هاشمی، سعید جلیلی و علی نیکزاد برای حضور در شورای وحدت و اعلام برنامه انتخاباتی، نامه ارسال شده است.
عضو هیات رئییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمپین ملی و انقلابی دعوت از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری تشکیل شود، گفت: مردم امروز کذب بودن تبلیغات تخریبی 4 سال قبل علیه آیت الله ‌رئیسی را درک کرده‌اند.
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی اعلام کاندیداتوری‌اش در انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب کرد.
آغاز سده جدید، انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو و اراده همگانی برای «مانع‌زدایی» از مسیر اقتصاد، امید به تحول اقتصادی را زنده می‌کند، تحولی که نیازمند تغییرات اساسی در سازوکارهای اقتصادی کشور است. اما سوال اساسی این است که مهم‌ترین اصلاح اقتصادی که می‌تواند مبدأ تحول اساسی و محور اصلاحات بعدی باشد، چیست؟
دبیر شورای نظارت بر سازمان صداوسیما با تاکید بر اینکه «مناظره‌های انتخاباتی جزو برنامه‌های جدی و قطعی صداوسیما خواهند بود»، در این زمینه اظهار کرد: برنامه‌ انتخاباتی رسانه ملی از هفته آخر اسفند ماه پُرحجم کلید خورده و برنامه‌های متنوعی برای شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی در حال تدارک است.

نگاهی به انتخابات شورای شهرکرمانشاه؛

سلیقه های انتخاباتی مردم چگونه است؟

یادداشت/ تایید بزرگان قوم و مذهب گاهی معجزه می‌کند و موج راه می اندازد. پس اگر مثلا مردم مرید بزرگی هستند و قصد دارید رای آنها را به نفع خویش جذب نمایید داشتن ستاد در نزدیکی منزل مراد در ذهن مریدان تاثیر بسزایی دارد.
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

کاهش مشارکت در انتخابات، آرزوی قلبی دشمنان نظام است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: کاهش سطح مشارکت در انتخابات آرزوی قلبی دشمنان قسم خورده این نظام و ملت است، لذا هرگونه بی تفاوتی به انتخابات پیش رو به نوعی یک امتیاز خوب برای دشمنان منطقه‌ای و جهانی این انقلاب محسوب می شود.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی افرادی که قصد شرکت در انتخابات ۱۴۰۰ را دارند رصد می‌کند و با بررسی عقبه و موازین آنها بعضاً با برخی افراد مطرح برای کاندیداتوری جلسه هم داشته است، اما برای انتخابات ۱۴۰۰ به دلیل اینکه از حضور بعضی از افراد مطمئن نیست، نمی‌توان از امروز اعلام کرد که نامزد نهایی جبهه پایداری چه کسی است.
نامزدها با تحریم‌ها چه خواهند کرد؟ اینترنت در دولت آنها فیلتر خواهد شد یا آنها معتقد به باز بودن فضای مجازی هستند؟ با مسئله حجاب و گشت ارشاد چه می‌کنند؟
احمد ترحمی گفت: بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان شورای شهر مربوط به شهرستان یزد بوده که به ۳۴۴نفر میرسند و بیشترین تعداد داوطلبان شورای روستا با ۸۹۲نفر مربوط به شهرستان تفت است.