تا انتخابات

انتخابات 1400 بین مسعود پزشکیان از جریان اصلاحات؛ علی لاریجانی مرد در سایۀ جریان اعتدال؛ سیدابراهیم رئیسی، نگین انگشتر اصولگرایان؛ سعید محمد، چهرۀ جوان حزب‌اللهیِ رقابت‌ها خواهد بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مشارکت پایین هیچ برنده‌ای ندارد و مردم از حق خود برای ریل‌گذاری دستگاه اجرایی کشور استفاده کنند ، گفت: امروز فرصت مناسبی است که همه ما با هر سلیقه و جناح بندی سیاسی و با هر عقیده و نگرشی دست به دست هم دهیم تا به فرموده رهبر انقلاب، ایرانی قوی را بسازیم.
زنگنه با اشاره به ثبت‌نام چهره‌های مختلف در انتخابات؛

حضور جریانات سیاسی مختلف گواه بر سلامت انتخابات ایران است

رئیس فراکسیون گام دوم انقلاب ثبت نام چهره‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠ را نشان‌دهنده اعتقاد جریانات سیاسی به سلامت و آزادی انتخابات دانست.
۴۳ نفری که وارد ماراتن انتخابات ۱۴۰۰ شدند؛

کدام چهره ها به مناظره های انتخاباتی می رسند؟

ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری تمام شد. تعداد زیادی ثبت نام کردند و مانند هر دوره اکثریت آنها ناشناخته اند. اما شناخته شده ترها از کدام شهرها پا به دنیای سیاست گذاشته اند؟
پرویز فتاح در آخرین ساعات باقی‌مانده تا پایان ماراتن ثبت نام ریاست جمهوری توئیتی را منتشر کرد.
یک داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت من دولت صلح و توسعه است و دولت همه مردم ایران است نه دولت رانت، نه دولت هزاردستان و نه دولت هزار فامیل.
انصراف نیکزاد از ثبت نام در انتخابات:

تمام تلاشم در انتخابات برای پیروزی رییسی‬⁩ خواهد بود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام انصراف خود از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠، گفت که تمام تلاش خود را برای پیروزی سید ابراهیم رییسی‬⁩ به کار خواهد بست.
استاد علوم دینی اهل سنت در گفت وگو با پرسون:

حضور در انتخابات برای برون رفت کشور از وضعیت کنونی حیاتی است

استاد علوم دینی اهل سنت کردستان گفت: انتخابات در ایران نماد بارز مردمسالاری دینی است و حضور در این همه‌پرسی برای برون رفت کشور از وضعیت کنونی، حیاتی و ضروری می‌باشد.

معاون اول رئیس جمهور گفت: با مشکلات کنونی کشور از نزدیک آشنا هستم و می‌پذیرم اگر مسئولانه به میدان نیایم در بدتر شدن وضع جامعه و خسارت‌های ناشی از عدم ورود به انتخابات، ممکن است سهیم باشم.
داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه دولت روحانی فرصت تاریخی مذاکره را گرفت، گفت: باید بساط این برساخته‌های ضدمردمی جماعت هزارفامیل را بر هم زد.