ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

وقتی خاموشی‌ها فراگیر شدند، حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق دستور دادند تولید رمزارز تا شهریورماه متوقف شود. پس مشخص شد که در کشور با اجازه دولت رمزارز تولید می‌شد. موضوعی که از مردم پنهان کرده بودند و هم الان مشخص نیست آیا رمزارز در کشور تولید می‌شود.
آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 8 شهریور 1400؛

رکود در بازار آلتکوین ها

هفته گذشته ارز رمزنگاری شده اول بازار روزهای بسیار پرنوسانی را سپری کرد.

قیمت بیت کوین بالاتر از سطح 48000 دلار یک مبنای حمایتی قوی تشکیل داد و روند افزایشی جدیدی را آغاز کرد. BTC مقاومت 49000 دلاری را شکست و بالاتر از میانگین متحرک ساده ساعتی 100 قرار گرفت.

اتریوم بار دیگر تلاش کرد بالاتر از سطح 3260 دلار و 3280 دلار قدرت بگیرد. ولی قیمت اتر (ETH) نتوانست بالاتر از سطح 3280 دلار به حرکت خود ادامه دهد و مانند بیت کوین حرکت نزولی تازه ای را آغاز کرد.

روز 27 آگوست (5 شهریور)، جروم پاول، رئیس فدرال رزرو ایالات متحده بیان داشت که این بانک مرکزی کاهش خرید اوراق قرضه ماهیانه 120 میلیارد دلاری خود را تا پایان سال جاری آغاز خواهد کرد، اما افزایش نرخ بهره تا مشخص شدن وضعیت بازار کار و نرخ تورم تعیین تکلیف نخواهد شد.

همانگونه که می دانید، طی 2 هفته گذشته قیمت بیت کوین (BTC) برای غلبه بر مارک 50000 دلاری با مشکل روبرو بوده است. پس از افزایش قیمت از پایین ترین سطح آن در تراز 29000 دلار، BTC در کمتر از یک ماه تقریبا 75 درصد افزایش یافت.

اعتقاد پلیس ترکیه بر این است که تورگوت و 11 همکارش قبل از ناپدید شدن تقریبا 350 میلیون دوج کوین به ارزش 119 میلیون دلار از 1500 نفر جمع آوری کرده بودند.
بیلکسی، یک پلت فرم معاملات دارایی دیجیتال مستقر در سیشل،  29 آگوست(امروز) گزارش داد که برخی از کیف پول های آن مورد حمله قرار گرفته اند. 

آخرین وضعیت بازار رمزارزها امروز 7 شهریور 1400؛

ثبت رکوردهای جدید سولانا/ ادامه نوسانات بیت کوین

بیشتر کوین های جایگزین طی روزهای گذشته مشابه بیت کوین عمل کرده اند. به این ترتیب، علیرغم نوسانات نسبی موجود، در مقیاس روزانه نسبتاً راکد مانده اند.

مدیرعامل شرکت تحلیل داده CryptoQuant، در توییتی اعلام کرده است که اخیراً حدود 2 میلیارد دلار استیبل کوین به صرافی های مختلف رمزنگاری منتقل شده است. این شرکت در توییتی دیگر عنوان کرده است که موجودی استیبل کوین ها در صرافی های اسپات نیز به بالاترین سطح تاریخی خود یعنی 19.22 میلیارد دلار رسیده است.

انجمن PAWS Chicago، که یک سازمان غیرمالی می باشد، پناهگاه حیوانات را که به ایجاد جوامع حیوانات بدون کشتار اختصاص داده است، ایجاد نموده، اخیرا نیز کمپین طرفدان دوج کوین را راه اندازی کرده و پذیرش دوج کوین، بیت کوین، اتریوم و 36 ارز رمزنگاری شده دیگر را برای اهدا آغاز کرده است.

بانک مرکزی هند در حال مطالعه جنبه‌های مختلف رمزارزها، شامل امنیت آن، تأثیر آن بر بخش مالی هند و همچنین نحوه تأثیرگذاری آن بر سیاست‌گذاری پولی و گردش نقدینگی می‌باشد.
کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) قرارداد 125 هزار دلاری با شرکت نظارتی بلاک چین آنچین(Anchain.ai) امضا کرد. به طور کلی، SEC به دنبال استفاده از Anchain.ai برای داشتن بینشی در مورد آنچه در جهان، در امور مالی غیر متمرکز (DeFi) اتفاق می افتد، است.

شرکت مشاوره سرمایه گذاری میداس تاچ:

بیت کوین تا سال آینده به 100,000 دلار می رسد!

مدیرعامل شرکت مشاوره سرمایه گذاری میداس تاچ (Midas Touch Consulting)، قیمت 100,000 دلاری برای بیت کوین در 6 ماه آینده، با یک کاهش احتمالی در این مدت اخیر را پیش بینی کرده است.