حرکت اتریوم به سمت سطح 4000 دلاری

این رمزارز تنها 14.78 درصد با سطح 4000 دلاری فاصله دارد.
تصویر حرکت اتریوم به سمت سطح 4000 دلاری

به گزارش سایت خبری پرسون، سطح 4000 دلاری ، یک سطح اساسی برای اتریوم است. این سطح نه تنها یک مقاومت و حمایت قابل توجه برای این رمزارز بوده است، بلکه به عنوان یک سطح روانشناختی نیز شناخته می شود. اتریوم از ابتدای سال جاری تاکنون حتی یک بار هم نتوانسته است به این سطح برسد.

این احتمال وجود دارد که اتریوم پیش از 9 آوریل(20 فروردین) به این سطح افزایش یاید ، اما اگر این اتفاق نیفتد، سرمایه‌گذاران اتریوم ممکن است تا ماه آینده منتظر چنین افزایشی بمانند.

پیشروی اتریوم به سمت سطح 4000 دلاری

با توجه به اینکه اتریوم درحال حاضر با قیمت 3493 دلار معامله می شود، این رمزارز تنها 14.78 درصد با سطح 4000 دلاری فاصله دارد. اگرچه اتریوم با این سطح فاصله چندانی ندارد ، اما رسیدن به آن چندان آسان نیست. علیرغم اینکه افزایش شدید و ناگهانی قیمت ها در بازار رمزارزها ، امری عادی است اما معمولاً قیمت رمزارزهایی ناگهان افزایش می یابد که ارزش بسیار کمتری دارند، نه اینکه دومین رمزارز بزرگ جهان.

با نگاهی به دورنمای کلی اتریوم می بینیم که این رمزارز طی روند صعودی اخیر خود در ظرف 19 روز ، 38.23٪ افزایش یافته است. از این رو ، این امکان وجود دارد که روند گاوی آن هفت روز دیگر تداوم پیدا کند و قیمت این رمزارز 14 درصد افزایش یابد.

شاخص باند بولینگر حاکی از امکان پایداری این روند صعودی است زیرا خطوط این شاخص درحال حاضر کندل های فعلی اتریوم را تحت حمایت قرار می دهند. آخرین بار چنین حمایتی از سوی این شاخص شکل گرفت که ETH طی آن 60 الی 90 درصد رشد کرد.

علاوه بر آن، از آنجایی که اتریوم در محدوده فشرده ای قرار دارد، این اندیکاتور درکل نشان دهنده تصویری گاوی برای اتر است.

سناریوی گاوی همچنین توسط میزان سود خالص تحقق نیافته اتریوم معتبر می شود. طبق این اندیکاتور، در چند روز گذشته، اتریوم موفق شد وارد ناحیه گاوی شود. بر اساس تجربه و روند های پیشین ، اتریوم با ورود به این ناحیه برای مدتی صعودی بوده است. به این ترتیب انتظار می‌رود اتریوم به ۴ هزار دلار برسد.

تغییر ناگهانی در روند فعلی اتریوم بعید به نظر میرسد زیرا اتریوم برای رسیدن به اوج بازاری خود فاصله زیادی را در پیش رو دارد. زمانی یک رمزارز به اوج بازار میرسد که بیش از 95 درصد از کل عرضه آن در سود باشد. این رقم در حال حاضر برای اتریوم 88.79 درصد است. از این رو ، هیچ دلیلی برای نگرانی در زمینه عقب نشینی بازار وجود ندارد.

اما امکان نوسانات آلت کوین ها در محدوده های ثابت دور از انتظار نیست زیرا RSI در حال ورود به ناحیه اشباع خرید است.

در صورتی که روند اتریوم تغییر کند و قیمت آن نتواند به بالای سطح 4000 دلاری برسد ، انتظار داشته باشید که چنین افزایشی در ماه مه(اردیبهشت-خرداد) اتفاق بیفتد، مگر اینکه یک عامل مثبت خارجی محقق شود.

منبع: سایت آکادمی هلاکوئی

390772