تحلیل تکنیکال سولانا(SOL)؛ چهارشنبه 12 مرداد

رمزارز سولانا(SOL) پس از انتشار گزارشاتی مبنی بر یک اکسپلویت(exploit) در ساعات ابتدایی امروز، تحت فشار قرار گرفت. بر اساس گزارشات غیر رسمی در توییتر، کیف پول کاربران مورد هدف قرار گرفته و SOL و ETH این کیف پول ها به سرقت رفته است.

تصویر تحلیل تکنیکال سولانا(SOL)؛ چهارشنبه 12 مرداد

به گزارش سایت خبری پرسون، قیمت سولانا به این اکسپلویت واکنش نشان داد و تنها 6 درصد کاهش یافت و برای مدت کوتاهی به زیر سطح حمایت 38.22 دلاری کاهش یافت ، اما به نظر میرسد که خریداران SOL ، درحال خریداری این رمزارز با تخفیف هستند.

در صورت تداوم افزایش مومنتوم گاوی ، سرمایه گذاران در آینده باید سقف نوسان 42.43 دلاری و مقاومت فوری 44.37 دلاری در نظر داشته باشند که با تغییر روند سولانا به سطوح حمایتی باید تبدیل شوند. با این حال ، فعالان بازار و حامیان SOL باید در نظر داشته باشند که نقدینگی زیادی در سمت فروش زیر سطح حمایت 31.62 دلاری قرار دارد.

تشدید رویداد امروز می تواند SOL را به سطوح پایین تری برساند.

با توجه به این شرایط ، نقدینگی قابل توجهی در کف های نوسانی بین 13 و 19 ژوئن(23 و 29 خرداد) قرار دارد ، از این رو بازارسازان ممکن است SOL را به سمت سطح 26 دلاری کاهش دهند. قیمت سولانا در اثر این حرکت ، ممکن است در سطح حمایت هفتگی 24.52 دلار آرام بگیرد.

408813