اتریوم 2.0 نزدیک‌تر می‌شود

دهمین شادو فورک (shadow fork) اتریوم (ETH) در ۲۶ جولای (۴ مرداد) در ساعت ۱۱:۴۵ UTC فعال شد و شبکه را به انتقال خود به مکانیزم اثبات سهام (PoS) نزدیک‌تر کرد.

تصویر اتریوم 2.0 نزدیک‌تر می‌شود

به گزارش سایت خبری پرسون، این شادو فورک ۲۶ ساعت زودتر از موعد مقرر بدون هیچ گونه اشکال قابل توجهی فعال شد و زمینه را برای ادغام تست نت Goerli فراهم کرد.

شادو فورک برخی از نسخه های مشابهی را که توسعه‌دهندگان در ادغام Goreli استفاده می‌کنند، آزمایش می‌کند.

Parithosh Jayanthi، توسعه‌دهنده اتریوم، گفت که این شادو فورک زودتر از موعد مقرر اتفاق افتاده است، زیرا هش ریت اتریوم افزایش یافته و این روند را سریع‌تر کرده است.

ادغام تست نت Goerli/Prater
تیم بیکو (Tim Beiko) تاریخ آخرین ادغام تست نت Goerli/Prater را اعلام کرد و گفت که این ادغام بین ۶ تا ۱۲ آگوست (۱۵ تا ۲۱ مرداد) انجام خواهد شد.

2022 07 28 17 52 43 Ethereum 2.0 draws closer Goerli testnet merge slated for August - اتریوم 2.0 نزدیک‌تر می‌شود، ادغام تست نت Goerli برای ماه آگوست در نظر گرفته شده است

ادغام پس از فعال شدن Bellatrix، ارتقاء Prater، آغاز می‌شود و انتظار می‌رود در ۴ آگوست (۱۳ مرداد) در دوره ۱۱۲۲۶۰ رخ دهد.

پس از فعال شدن، تست نت Goerli بین ۶ تا ۱۲ آگوست با Prater ادغام می‌شود، زمانی که Goerli به درجه سختی ۱۰۷۹۰۰۰۰ می‌رسد.

بنیاد اتریوم گفت که اپراتورهای گره ها باید «هم کلاینت لایه اجرا و هم اجماع را اجرا کنند تا در طول و بعد از ادغام در شبکه باقی بمانند».

طبق داده‌های CryptoSlate، در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش اتریوم بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته و به بالاترین حد روزانه ۱۶۶۷ دلار رسیده است.

افزایش اخیر قیمت با انتظارات بسیاری از تحلیلگران مبنی بر اینکه افزایش نرخ بهره بر بازار کریپتو تاثیر منفی می‌گذارد، در تضاد است.

در عوض، ارزش چندین ارز دیجیتال افزایش یافته است، با توجه به داده‌های CoinGecko، ارزش کل بازار کریپتو در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد افزایش یافته است.

اتریوم یکی از بهترین عملکردهای قیمتی را در هفته های اخیر داشته است. ارزش آن در دو هفته گذشته بیش از ۴۵ درصد افزایش یافته است.

ادغام هنوز در قیمت تاثیری نگذاشته است
در همین حال، علیرغم نظر تحلیلگران مبنی بر اینکه عملکرد قوی فعلی اتریوم با “ادغام” مرتبط است، اما ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin)، یکی از بنیانگذاران اتریوم، احساس متفاوتی دارد و معتقد است که ادغام هنوز تاثیر خود را بر روی قیمت نگذاشته است.

به گفته بوترین، برخی از مردم هنوز فکر می‌کنند که انتقال به PoS فقط “قیل و قال” است، و اضافه می‌کنند که ممکن است ادغام تا زمانی که اتفاق نیفتد تاثیری روی قیمت نگذارد.

408008