ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

مدیر ارشد سرمایه‌گذاری شرکت پانترا دید خوشبینانه‌ای در رابطه با اتریوم دارد و رقبای اتریوم مانند سولانا، کاردانو و پولکادات را تهدیدی جدی نمی‌داند.
قیمت بیت کوین در ۶۳ روز گذشته همواره در یک کانال نزولی در حال نوسان بوده است و این موضوع نشان می‌دهد که معامله‌گران باید تا شروع فوریه (بهمن) انتظار قیمت‌هایی پایین‌تر از ۴۰,۰۰۰ دلار را داشته باشند.
استخراج رمزارز این روزها دیگر نیاز زیادی به نیروی کار ندارد. در این فرایند رمزارزها جدید توسط کاربر وارد چرخه بازار می‌شود. کاربر با استفاده از مجموعه‌ای از سخت‌افزارها یک شبکه بلاکچین تشکیل می‌دهد.

امسال بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاری کدام‌‌ها هستند؟ در این گزارش قصد دارم بین ۱۶,۵۰۰ ارز دیجیتال مختلف، ۱۰ ارز دیجیتال را معرفی کنم که بیشترین پتانسیل را برای سال جاری میلادی دارند.
با نگاهی به عملکرد بیت‌کوین در سال اخیر، کارشناسان انتظار دارند که این ارز دیجیتال در کنار اتریوم و استیبل‌کوین‌ها سلطه خود بر بازار را حفظ کنند.

از اول تا هشتم ژانویه، ارزش بازار شیبا با سقوطی ۳٫۵ میلیارد دلاری از ۱۸٫۶۸ میلیارد به ۱۵٫۱۶ میلیارد دلار کاهش یافت.
قیمت بیت کوین در روز جمعه به پایین ترین سطوح معاملاتی خود که در بیش از سه ماه گذشته مشاهده نشده بود، سقوط کرد.
یکی از اساتید مطرح مالی در مورد افزایش تورم هشدار داده و بر این باور است که نسل جدید بیت‌کوین را جایگزن طلا کرده است.

پس از نوسان چند هفته‌ای ارز دیجیتال اتم بالاخره از مقاومت ۴۳۶٫۹ دلاری عبور کرد. در حال حاضر قیمت اتم نزدیک کانال ۴۰ دلاری است و بازدهی هفتگی این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۳ درصد رسیده است

یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار ارز دیجیتال، گفته است عوامل فاندامنتال مربوط به اتریوم، پالیگان و الروند بسیار مثبت است و انتظار دارد که این ارزهای دیجیتال در سال جدید رشد خوبی داشته باشند.

پیروزی بیت‌کوین با ورود سرمایه‌گذاران به این رمزارز در سال جدید قابل‌توجه است، هرچند نمودارهای یک ماهه ممکن است بخشی از درخشش این رمزارز را بیان نکنند اما بزرگ‌نمایی این اعداد و ارقام مطمئنا تصویر متفاوتی را نشان خواهد داد؛ رکوردهای جدید و پذیرش گسترده نهادی از دستاوردهای بیت‌کوین هستند.

ابوظبی وابستگی خود به نفت و گاز را کاهش می‌دهد و در عین حال تمرکز خود بر صنعت ارزهای دیجیتال را با هدف تبدیل شدن به قطب پیشرو ارزهای دیجیتال در خاورمیانه افزایش می‌دهد.

هم‌زمان با داغ‌شدن بحث سازمان‌های خودگردان غیرمتمرکز (DAO) و اشاره برخی از چهره‌های مطرح حوزه ارز دیجیتال به پروژه‌های فعال در این بخش، تیم توسعه شیبا اینو هم به‌دنبال راه‌اندازی یک سازمان خودگردان غیرمتمرکز است. فاز اول این پروژه اکنون راه‌اندازی شده است و هدف اصلی آن افزایش اختیارات جامعه این ارز دیجیتال است.

ویتالیک بوترین خالق اتریوم شکست این پروژه را محتمل می‌داند! این در حالی است که تحلیلگران زیادی منتظر شکست دادن بیت کوین توسط اتریوم هستند!
اتریوم نسخه۲ که قرار است به زودی منتشر شود تورم اتریوم را منفی می‌کند و این درحالیست که بیت‌کوین حدود دو تا سه درصد تورم سالیانه به دلیل استخراج دارد.
یکی از صرافی‌ های رمزارز بزرگ کره‌ای، اعلام کرد به کیف پول‌‌های سخت‌ افزاری که احراز هویت نشده‌اند، از سال جدید میلادی اجازه برداشت نمی‌دهد.