ناتوانی بیت‌کوین در عبور از کانال ۲۴ هزار دلار

چهارمین یورش بیت‌کوین ظرف یک ماه گذشته به کانال ۲۴ هزار دلار نتیجه مشابهی با دفعات قبل داشت
تصویر ناتوانی بیت‌کوین در عبور از کانال ۲۴ هزار دلار

به گزارش سایت خبری پرسون، بیت‌کوین همچنان پشت سد محکم ۲۴ هزار دلار نوسان معامله می‌شود. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۲۳ هزار و ۸۳۰ دلار بود و رشد دو درصدی را نسبت به دیروز تجربه می‌کرد. رهبر بازار ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته برای چهارمین بار در یک ماه گذشته به کانال ۲۴ هزار دلار یورش برد، اما بعد چند ساعت دوباره در مسیر نزولی قرار گرفت و وادار به عقب‌نشینی شد. با این حال ارزش کل بازار ارز دیجیتال صبح امروز به ۱.۱۷۴ تریلیون دلار برآورد می‌شد که بیشترین رقم در یک ماه اخیر به‌شمار می‌رود. همزمان با نوسان محدود بیت‌کوین در ۲۴ ساعت اخیر، قیمت اتریوم چهار درصد افزایش پیدا کرده و بازدهی کاردانو، ترون، دوج‌کوین و شیبا در این مدت بین صفر تا یک درصد به‌ثبت رسیده است.

قیمت بیت‌کوین؛ ۲۳ هزار و ۸۳۰ دلار

نمودار بیت‌کوین نوسان محدود این ارز دیجیتال در شبانه‌روز گذشته را نشان می‌دهد. قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد ۲۳ هزار و ۸۳۰ دلار بود و نسبت به دیروز شاهد رشد دو درصدی ارزش این ارز دجیتال هستیم. در این مدت بیشترین قیمت لحظه‌ای بیت‌کوین ۲۴ هزار و ۱۷۵ دلار به‌ثبت رسیده، اما مثل یورش‌های قبلی بیت‌کوین به کانال ۲۴ هزار دلار، این بار نیز ماندگاری بیت‌کوین در این محدوده بیش از چند ساعت دوام نداشت. کمترین قیمت بیت‌کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۲۳ هزار و ۳۱۲ دلار بوده است. درقیاس با هفته قبل بازدهی بیت‌کوین مثبت چهار درصد محسوب می‌شود، چون سه‌شنبه هفته قبل بیت‌کوین ۲۲ هزار و ۸۷۰ دلار ارزش داشت. به‌این ترتیب بیت‌کوین درحال حاضر ۶۵ درصد با اوج قیمت تاریخی خود یعنی محدوده ۶۸ هزار دلار فاصله دارد و حجم ۴۵۵ میلیارد دلاری معاملات آن، حدود ۳۹ درصد از سهم بازار ارز دیجیتال محاسبه می‌شود.

قیمت اتریوم؛ هزار و ۷۷۸ دلار

قیمت اتریوم صبح امروز سه‌شنبه ۱۸ مرداد هزار و ۷۷۸ دلار بود و درقیاس با دیروز شاهد رشد چهار درصدی آن بودیم. هر واحد اتریوم دیروز هزار و ۷۱۰ دلار ارزش داشت و طی این مدت ۶۸ دلار به قیمت اتریوم اضافه شده است. بیشترین و کمترین قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته به‌ترتیب هزار و ۸۰۲ دلار و هزار و ۷۱۰ دلار بوده و رقم هزار و ۸۰۲ دلار را باید قله ماهانه اتریوم بدانیم. قیمت اتریوم نسبت به هفته قبل بیش از ۱۲ درصد رشد داشته، چون سه‌شنبه قبل هر واحد اتریوم هزار و ۵۸۰ دلار خرید و فروش می‌شد. حالا اتریوم ۶۳ درصد با بیشترین قیمت تاریخی خود یعنی چهار هزار و ۸۵۱ دلار فاصله دارد و با دراختیار داشتن ۱۸ درصد از سهم کل بازار، دومین ارز دیجیتال مهم دنیا به‌شمار می‌رود.

قیمت انواع ارز دیجیتال

ارز دیجیتال کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته نیم‌درصد افزایش قیمت داشته و این رقم برای ترون و دوج‌کوین یک درصد به‌ثبت رسیده است. ارز دیجیتال کاردانو که با نماد اختصاری ADA و تسلط ۱.۵ درصدی به کل بازار، هفتمین توکن مهم دنیا به‌شمار می‌رود امروز ۰.۵۳۵ دلار ارزش داشت و دیروز ۰.۵۳۲ دلار معامله می‌شد. قیمت ترون از ۰.۰۶۹ دلار به ۰.۰۷۰ دلار افزایش پیدا کرد و دوج‌کوین دقیقا همین روند را پشت سر گذاشت تا هر دو ارز دیجیتال بازدهی مثبت یک درصدی را تجربه کنند. قیمت شیبا، اما بدون تغییر روی رقم ۰.۰۰۰۰۱۲ دلار باقی ماند و بازدهی آن صفر درصد به ثبت رسید.

انواع ارز دیجیتال

هفته قبل

دیروز

امروز

بیت‌کوین

۲۲ هزار و ۸۷۰ دلار

۲۳ هزار و ۳۰۰ دلار

۲۳ هزار و ۸۳۰ دلار

اتریوم

هزار و ۵۸۰ دلار

هزار و ۷۱۰ دلار

هزار و ۷۷۸ دلار

شیبا

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

۰.۰۰۰۰۱۲ دلار

کاردانو

۰.۴۹۳ دلار

۰.۵۳۲ دلار

۰.۵۳۵ دلار

ترون

۰.۰۶۸ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۷۰ دلار

دوج‌کوین

۰.۰۶۵ دلار

۰.۰۶۹ دلار

۰.۰۷۰ دلار

409523