تتر و USDC از اثبات سهام اتریوم پشتیبانی می کنند

دو تا از بزرگترین صادرکنندگان استیبل‌کوین – تتر و USDC – روز سه‌شنبه اعلام کردند که از زنجیره اثبات سهام (PoS) اتریوم پشتیبانی می‌کنند، زیرا «ادغام» اتریوم در حال نزدیک‌شدن است و ماینرهای کریپتو در حال متحد شدن علیه کنار گذاشتن ماینینگ هستند.
تصویر تتر و USDC از اثبات سهام اتریوم پشتیبانی می کنند

به گزارش سایت خبری پرسون، تتر در بیانیه روز سه‌شنبه خود گفت که مهم است که اکوسیستم اتریوم «به سلاحی برای ایجاد سردرگمی و آسیب درون اکوسیستم تبدیل نشود».
این شرکت گفت که “از اثبات سهام Ethereum مطابق با برنامه رسمی پشتیبانی خواهد کرد.”
تتر گفت که انتقال باید به آرامی انجام شود تا از سلامت بلندمدت DeFi و سایر اکوسیستم‌ها با استفاده از توکن‌های Tether اطمینان حاصل شود.
USDC گفت که آنها به طور کامل و جداگانه از زنجیره اثبات سهام پس از ادغام حمایت خواهند کرد.

«ادغام» قصد دارد بلاک چین اتریوم را از مکانیسم اجماع اثبات کار (PoW) به مدل اثبات سهام (PoS) تغییر دهد که انتظار می‌رود در 19 سپتامبر اتفاق بیفتد.

این ادغام می تواند به طور موثر استخراج رمزنگاری را که بر اساس مدل اجماع PoW ساخته شده است، حذف کند و نارضایتی را در بین ماینرها برانگیخت و قصد دارد بلاک چین اتریوم را برای ادامه برنامه های ماینینگ فعال کند.

ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، هفته گذشته اذعان کرد که اگر فورک ماینرها بزرگ شود، بسیاری از اپلیکیشن ها باید بین این دو یکی را انتخاب کنند.

409730