ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

مقامات عربستان سعودی یک محیط شبیه‌سازی‌شده برای بازدید بخشی از کعبه طراحی کرده‌اند و قصد دارند آن را در اختیار عموم قرار دهند.
بیت کوین امروز از کانال ۴۶ هزار دلاری تا نزدیکی مرز ۴۸ هزار دلار صعود کرد اما نتوانست کانال ۴۸ هزار دلاری را فتح کند و سپس به کانال ۴۷ هزار دلار بازگشت.
منابع نزدیک به بانک مرکزی روسیه اعلام کرده‌اند که این بانک قصد دارد ارز‌های دیجیتال را در این کشور ممنوع کند.
معمولا زمانی که بیت‌کوین بعد از یک موج صعودی دچار اصلاح عمیق می‌شود، دیدگاه جامعه رمزارزها این است که سود به دست آمده از صعود بیت‌کوین وارد آلت‌کوین‌ها می‌شود و در واقع بعد از بیت‌کوین باید شاهد رشد آلت‌کوین‌ها بود.

در انحصار قرار دادن جایگاه‌های سوخت و فروش با ارزهای دیجیتال که هنوز به صورت قانونی وارد معاملات کشور نشده است، باید توسط صنف جایگاه‌داران سوخت کشور بررسی شود و پاسخ شفافی برای مردم و رسانه‌ها داشته باشند.
امروزه و با توسعه فناوری ارز دیجیتال، توجه بسیاری از مردم به کسب درآمد از طریق‌ ارزهای دیجیتال جلب شده است. اما عدم برخورداری از دانش کافی در هر زمینه‌ای موجب شکست می‌شود و شما را به مقصود دلخواهتان نمی‌رساند.
روز ۱۹ آذر یعنی پنج روز پیشتر، کوین تلگراف در گزارشی نوشت که شبکه سولانا مورد حملهDDoS قرار گرفته و در اثر این حمله شبکه تراکنش‌های سولانا دچار توقف جهانی شد و به همین دلیل ریزش ارزش این رمز ارز اتفاق افتاد.

نرخ بیت کوین از دو هفته گذشته مدام در مدار نزولی قرار گرفته است اما امروز نرخ این ارز دیجیتال معروف نسبت به روز قبل ۱.۰۲ درصد بالا رفته و به مرز ۴۸ هزار و ۸۹۶ رسیده است
طبق داده‌های ارائه شده توسط سایت رتبه‌بندی داده متعلق به بایننس (Binance)، کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، رمزارز شیبا اینو (SHIB) در حال حاضر پس از افزایش ناگهانی ۸ درصدی، تقریباً از تمام ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر برتری دارد.
در ساعات نخست معاملات روز یکشنبه، اکثر رمزارزها در محدوده سبز معامله می‌شوند.

بعد از سقوط بزرگ هفته گذشته بازار رمزارزها، بیت‌کوین نیز تا ناحیه ۴۲ هزار دلار سقوط کرد. تقریبا می‌توان گفت به غیر از اعلام مایکروسافت انرژی مبنی بر اعلام خرید بیت‌کوین تمام اخبار منتشره در هفته گذشته برای بیت‌کوین ناامیدکننده بوده.
کاردانو از جمله رمزارزهای قرارداد هوشمند است که علی‌رغم پروژه و هدف بسیار قدرتمند آن، در چند ماه گذشته روند نزولی داشته و طرفدارن خود را ناامید کرده است.

بازار ارزهای دیجیتال دوباره به رنگ سبز درآمد و بیت‌کوین از مرز ۵۰ هزار دلار عبور کرد.

قیمت توکن اومیکرون (Omicron) که نامی مشابه گونه جدید ویروس کرونا دارد، در ۳ روز گذشته بیش از ۹۰۰ درصد افزایش یافته است. کارشناسان معتقدند که جهش قیمت این ارز دیجیتال نمونه بارز یک حباب قیمتی غول‌پیکر است.