ارز دیجیتال

به روزترین و پربیننده ترین خبرهای دنیای رمز ارز ها را در سرویس ارز های دیجیتال پرسون بخوانید.

اداره پولی هنگ کنگ (HKMA) در مقاله ای که به تازگی منتشر شده و در مورد ارز دیجیتال بانک مرکزی آن، e-HKD، می باشد هشدار داده است که استیبل کوین ها می توانند دلار هنگ کنگ را تضعیف کنند.
اتریوم قبل از شروع موج بهبودی خود، تا ۲۷۶۶ دلار هم معامله شد. پس از آن، توانست بالاتر از منطقه مقاومت 2800 دلاری قرار بگیرد و بالاتر از سطوح مقاومت 2840 و 2850 دلاری به حرکت خود ادامه دهد.
درواقع بازار امروز تقریبا به طور کامل منفی بود به گونه‌ای که سولانا هم منفی شد و به 98 دلار 58 سنت رسید. ارزش ریپل هم 3.5 درصد منفی شد.
قیمت بیت کوین اکنون به زیر 39000 دلار (38378 دلار در این لحظه) و میانگین متحرک ساده 100 (یک ساعته) بازگشته و سطح فیبوناچی اصلاحی 23.6% روند کاهشی اخیر 40776 دلار به 37672 دلار را آزمایش می کند.
رمزارز دوج کوین(DOGE)، یک بار دیگر توانست به جمع ۱۰ رمزارز برتر وب سایت کوین مارکت کپ بپیوندد. ارزش بازاری این میم کوین در حال حاضر تقریباً ۲۲ میلیارد دلار است.
ایلان ماسک که خود را مدافع سرسخت آزادی بیان می‌خواند، از نظارت بر محتوا در توییتر انتقاد کرده و می‌خواهد الگوریتم اولویت دهنده توییت‌ها، عمومی باشد و با دادن قدرت بیش از حد در این سرویس به شرکت‌هایی که تبلیغ می کنند، معترض است.
راه اندازی کامل روبل دیجیتال، ارز دیجیتال بانک مرکزی روسیه (CBDC)، طبق استراتژی توسعه بازار مالی تایید شده وزارت دارایی باید قبل از سال 2030 (1409) انجام شود
قیمت بیت کوین تا زیر تراز 40500 دلار سقوط کرد و به منطقه نزولی وارد شد. این کاهش، قیمت را تا زیر حمایت 39200 دلار و میانگین متحرک ساده 100 (یک ساعته) پایین کشید. پس از آن، کف قیمت روزانه نزدیک به 38700 دلار تشکیل شده و قیمت اکنون در حال تحکیم است.
یک مقام ارشد بانکی معتقد است که رویکرد از بالا به پایین در مورد تدوین سیاست ارزهای دیجیتال به دبی کمک می‌کند.
Shibburn با به اشتراک گذاشتن داده‌هایی از وب‌سایت رسمی خود نشان داد که طی 24 ساعت گذشته، 287,321,056 واحد از این میم کوین به کیف‌پول‌های « inferno» ارسال شده و برای همیشه در این فضا قفل می شوند.
روز 22 آوریل 2022 (2 اردیبهشت) توسعه دهنده شبکه دوج کوین، میچی لومین (Michi Lumin) در توییتر خود اعلام کرد که اولین تراکنش بدون اینترنت DOGE از طریق انتقال رادیویی و با کمک شبکه جهانی ماهواره ای استارلینک (Starlink) ارسال شده است.
صرافی CryptoCom اعلام کرد که قصد دارد از ابتکار ارز دیجیتال MIT برای تحقیقات مستقل و آکادمیک در مورد رمزارز و بلاک چین به عنوان بخشی از تعهد خود به یک هدیه چهار ساله حمایت کند.
سامسونگ از فروشگاه متاورس خود که در ژانویه 2022(دی 1400) با نام Samsung 837X ابداع شد، اکنون 25 میلیون دلار در DoubleMe، یک استارت آپ متاورس مستقر در کره جنوبی، سرمایه گذاری می کند.
این رمزارز چندین بار در بحبوحه بلاتکلیفی اخیر در بازار رمزارزها ، این سطح حمایتی را مورد امتحان قرار داد.