سقوط ناگهانی قمیت XRP در صرافی معروف Bitrue!

در یک حرکت غیرمنتظره، توکن XRP در صرافی معتبر ارز دیجیتال Bitrue در سنگاپور کاهش قیمت شدیدی تا ۰.۰۰۰۱ دلار را تجربه کرد. این کاهش قیمت آنی پیش از آنکه سریعاً اصلاح شود برای مدت کوتاهی منجر به بی‌ارزش شدن این رمزارز در بازار آتی دائمی این صرافی شد.

تصویر سقوط ناگهانی قمیت XRP در صرافی معروف Bitrue!

به گزارش سایت خبری پرسون، این رویداد دراماتیک باعث شد تعداد زیادی از موقعیت‌های خرید XRP معامله‌گران در این پلتفرم لیکوئید شود. خبر این سقوط ​​به‌سرعت در پلتفرم مایکروبلاگینگ توییتر پخش شد و کاربران مختلفی اظهار کردند موقعیت‌شان به خاطر چنین اتفاقی نقد شده و این صرافی توجهی به این کاهش شدید قیمت نشان نداده است.

کاربرانی که در اثر این حادثه متضرر شدند اسکرین‌شات‌هایی را از نمودار قیمت XRP در زمان سقوط، در این فضا به اشتراک گذاشتند.

به گزارش برخی دیگر از مشتریان این صرافی، هیچ سفارش خریدی با قیمت ۰.۰۰۰۱ دلار اجرا نشد و به معامله‌گران فرصت‌طلب اجازه نداد تا از این نقص ظاهری برای سرمایه‌گذاری بهره ببرند. در حالی که گمانه‌زنی‌ها پیرامون علت این رویداد دهن به دهن می‌چرخد، برخی از مشتریان آن را یک نقص فنی صرف می‌دانند، در حالی که برخی دیگر ادعا می‌کنند که این یک اقدام عمدی بوده است.

صرافی Bitrue تاکنون هیچ بیانیه رسمی در این رابطه منتشر نکرده و به تقویت حدس و گمان‌های متفاوت پیرامون این اتفاق دامن زده است. اگرچه هیچ اعلانیه‌ای از سوی این صرافی مشاهده نشده، اما ظاهراً برخی از مشتریان از طریق سیستم پشتیبانی این پلتفرم با آن در تماس بوده‌اند.

صرافی ارز دیجیتال Bitrue در سال ۲۰۱۸ تأسیس شد و به دلیل اشتیاق، پشتیبانی و شفافیت بالایی که مدیریت آن نسبت به XRP نشان داد، به‌سرعت در بین اعضای جامعه XRP محبوب شد.

یک واقعیت جالب در مورد Bitrue این است که این صرافی در روز راه‌اندازی پلتفرم معاملاتی خود (۱۹ جولای ۲۰۱۸) از XRP به عنوان ارز پایه پشتیبانی کرد.

اخیراً مدیر ارشد استراتژی Bitrue رابرت کوارتلی-ژانیرو (Robert Quartly-Janeiro)، در مورد همکاری این شرکت با ریپل، بزرگترین دارنده توکن XRP در صنعت کریپتو و آینده این توکن اظهارنظرهایی کرده است.

این مدیر ارشد خاطرنشان کرد که اگرچه تعدادی موانع وجود داشت، اما ریپل همچنان در حال رشد است و توکن XRP همچنان یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار است. ریپل و Bitrue از سال ۲۰۱۸ با یکدیگر همکاری دارند و از آن زمان تاکنون در پروژه‌ها و مشارکت‌های متعددی حضور داشته‌اند.

او افزود که علیرغم این شکایت (ریپل و SEC)، Bitrue موضع مشخصی نسبت به این توکن ندارد، به این معنی که «ما در امور خارجی پروژه‌ها دخالت نمی‌کنیم، بلکه بر ایجاد یک اکوسیستم مبادله ایده‌آل تمرکز داریم».

482530