چت‌بات هوش مصنوعی سنسی مجهز به آکادمی رمزارزی بایننس اضافه شد

با توجه به هیاهویی که هر دو بخش را احاطه کرده است، این امر اجتناب ناپذیر بود که هوش مصنوعی راه خود را به دنیای ارزهای دیجیتال باز کند. روز دوشنبه، بایننس—بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات بایننس سنسی (Binance Sensei)، چت‌ربات مبتنی بر هوش مصنوعی خود را معرفی کرد.
تصویر چت‌بات هوش مصنوعی سنسی مجهز به آکادمی رمزارزی بایننس اضافه شد

به گزارش سایت خبری پرسون، یکی از سخنگویان شرکت به Decrypt گفت: بایننس تلاش می‌کند تا در خط مقدم نوآوری باشد و اطمینان حاصل کند که کاربران ما به جدیدترین و نوآورانه‌ترین فناوری‌ها دسترسی دارند. با در دسترس قرار گرفتن این فناوری جدید، ما یک ابزار مبتنی بر ChatGPT را ادغام کردیم که به کاربران امکان می‌دهد به طور یکپارچه در دنیای گسترده آموزش بلاکچین و کریپتو فعالیت کنند.

همچنین CZ مدیر عامل بایننس در توییتی نوشت:

با بایننس سنسی دستیار هوش مصنوعی در آکادمی بایننس آشنا شوید که به شما کمک می‌کند در مورد رمزارزها بیاموزید.

— CZ بایننس (@cz_binance) 24 آوریل 2023

سنسی برای افزایش تعامل کاربر با محتوای آموزشی با استفاده از ChatGPT OpenAI طراحی شده است تا اطلاعات مرتبط را از طریق کلمات کلیدی و سوالات زبان طبیعی ارائه دهد.

در حال حاضر فقط به زبان انگلیسی موجود است، بایننس سنسی مشابه Perplexity AI، پاسخ مختصری ارائه می‌دهد و سه مقاله مرتبط را پیشنهاد می‌کند. معرفی بایننس سنسی روند مداوم ادغام هوش مصنوعی در ابزارهای کاربرپسند را که نیازهای کاربران را برآورده می کند، نشان می‌دهد.

بایننس سنسی هنگام راه‌اندازی به کاربران می‌گوید: من توسط ChatGPT طراحی شده‌ام و با بیش از 1000 مقاله و مدخل واژه‌نامه از آکادمی بایننس آموزش دیده‌ام. پاسخ‌های من فقط برای اطلاعات عمومی، بدون هیچ گونه نمایندگی، ضمانت یا تضمین کامل بودن یا دقت ارائه می‌شوند.

بایننس علاوه بر این هشدار می‌دهد: سنسی تنها به عنوان ابزاری تسهیل‌کننده برای کمک به کاربران در دریافت پاسخ‌های مؤثر، با استفاده از محتوای پلتفرم آکادمی بایننس یا سایر منابع باز قابل اعتماد در نظر گرفته شده است و هیچ نوع مشاوره خاصی به کاربران ارائه نمی‌دهد.

سنسی اولین تلاش این شرکت برای ارائه ابزارهای هوش مصنوعی به کاربران نیست.

این شرکت خاطرنشان کرد: پیش از این به کاربران خود بایننس بیکاسو (Binance Bicasso)، ژنراتور هوش مصنوعی NFT که به بایننسی‌ها اجازه می‌داد تصاویری را با استفاده از هوش مصنوعی ایجاد کنند، ارائه دادیم. کاربران می توانند پس از ساختن NFTهای خود آن‌ها را در زنجیره BNB قرار داد.

به لطف سیستم‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT و DALL-E، ربات‌های گفتگو در سال گذشته محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و سال 2023 را به سالی محوری برای توسعه و پذیرش هوش مصنوعی تبدیل کرده‌اند. این پذیرش یک شمشیر دو لبه است زیرا هوش مصنوعی برای تولید مصاحبه‌های جعلی، اجرای طرح‌های پونزی و تقلید از نوازندگان مشهور نیز استفاده شده است.

482151