ایلان ماسک برنده رقابت ارزهای دیجیتال را تعیین کرد!

ایلان ماسک، مدیرعامل فعلی توییتر، در بحبوحه سرکوب صرافی‌های بزرگ متمرکز توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده و دسته‌بندی برخی از ارزهای دیجیتال به عنوان اوراق بهادار، بار دیگر توجه همگان را به سمت دوج کوین (DOGE) جلب کرده است.
تصویر ایلان ماسک برنده رقابت ارزهای دیجیتال را تعیین کرد!

به گزارش سایت خبری پرسون، ایلان ماسک که به‌ عنوان بزرگ‌ترین حامی دوج کوین شناخته می‌شود، به گفتگویی پیوست که توسط پیر روچارد، معاون تحقیقات شرکت Riot Blockchain آغاز شد. روچارد اخیرا اسکرین‌شاتی را از اظهارات مدیرعامل کوین بیس، برایان آرمسترانگ از سال ۲۰۱۵ به اشتراک گذاشت. در آن زمان، آرمسترانگ از تمرکز کامل بر روی بیت کوین حمایت کرده بود؛ چون معتقد بود که سایر ارزهای دیجیتال نوظهور، از جمله ریپل، استلار و سایر آلت کوین‌ها، موجب حواس‌پرتی هستند.

به نظر می‌رسد که این یادآوری از سوی روچارد از سخت‌گیری‌های اخیر کمیسیون SEC علیه برخی از بزرگ‌ترین آلت کوین‌های بازار، از جمله کاردانو و سولانا ناشی می‌شود. در این میان، تعدادی از رهبران صنعت کریپتو از جمله بنیانگذار توییتر، جک دورسی هم با ایده تمرکز بر بیت کوین موافق هستند.

ایلان ماسک هم با پیوستن به این گفتگو، در توییتی نوشت «Doge ftw»، که به معنای «دوج کوین پیروز می‌شود» است. لازم به ذکر است که کمیسیون SEC نام دوج کوین را در لیست رمزارزهایی که به عنوان اوراق بهادار در نظر می‌گیرد، قرار نداده است.

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۶۹ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۴٫۲ درصد رشد دارد.

منبع: رمزارز نیوز

488590