بمب نقل و انتقالات استقلال با بیت کوین منفجر می‌شود!

در روزهای اخیر، تصویب دستورالعمل و قوانین جدید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای اجرا در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران، سر و صدای زیادی را به راه انداخته است.
تصویر بمب نقل و انتقالات استقلال با بیت کوین منفجر می‌شود!

به گزارش سایت خبری پرسون و طبق گزارش‌های اخیر، این قوانین که از سقف بودجه باشگاه‌ها تا نحوه تمدید و نوع ارز پرداختی را شامل می‌شود و برخی از آنها با قوانین فیفا نیز در تضاد است، اعتراض مربیان و بازیکنان شاغل در لیگ برتر را به همراه داشته است. یکی از بندهای این قرارداد، ممنوعیت عقد قرارداد با دلار و یورو است که می‌تواند برای پرداخت دستمزد بازیکنان خارجی باشگاه‌ها مشکل‌ساز باشد.

با این حال، حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال در گفتگوی اخیر خود گفته که این تیم برای پرداخت دستمزد بازیکنان خارجی‌اش از رمزارزها و بیت کوین استفاده می‌کند. کریمی در پاسخ به این سوال که با توجه قوانین جدید، شما می‌توانید برای فصل بعد قرارداد دلاری ببندید؟ بیان داشت، فعلا با این دستوری که داده‌اند، اگر قرارداد دلاری نبندیم، باید یک راهکاری پیدا کنیم. با بیت کوین می‌بندیم! بالاخره باید راه دور زدن تحریم‌ها را پیدا کنیم!

وی همچنین در پاسخ به این سوال که «بالاخره باید آن را در باشگاهتان سند کنید. این را از کجا می‌آورید؟» گفت که، «باید آن عدد را سند کنید. بالاخره آن را به ریال تبدیل می‌کنیم.»

منبع: رمزارز نیوز

488620