تحلیل قیمت؛

دوج کوین از یک ساختار نزولی چند ساله خارج شد!

در هفته گذشته، قیمت دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار، بیش از ۱۰ درصد رشد داشت.
تصویر دوج کوین از یک ساختار نزولی چند ساله خارج شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمتی ۰٫۰۶۹ دلار معامله می‌شود و با ارزش بازار ۹٫۷۵ میلیارد دلاری خود، در جایگاه نهم رمزارزهای برتر قرار دارد.

بریک آوت قیمت دوج کوین

شکل‌گیری کندل هفتگی اخیر نشان می‌دهد که دوج کوین از یک ساختار نزولی چند ساله خارج شده است. در همین راستا، علی مارتینز، تحلیلگر محبوب بازار ارزهای دیجیتال نیز در اظهارات جدید خود گفته که دوج کوین با خارج شدن از یک مثلث نزولی چند ساله در نمودار هفتگی خود، اکنون شاخص‌های مثبتی را نشان می‌دهد. این چشم‌انداز صعودی با تأیید سیگنال خرید از سوی اندیکاتور TD Sequential در این بازه زمانی، بیشتر تقویت می‌شود.

نمودار کندل هفتگی قیمت دوج کوین.
نمودار کندل هفتگی قیمت دوج کوین.

در همین حال، یک الگوی صعودی کف دوقلو هم در نمودار روزانه دوج کوین پدیدار شده است که از سناریوی صعودی آن پشتیبانی می‌کند.

نمودار کندل روزانه قیمت دوج کوین.
نمودار کندل روزانه قیمت دوج کوین.

اگرچه به نظر می‌رسد رالی بهبودی در حال انجام باشد، اما دوج کوین پس از رسیدن به مقاومت ۰٫۰۷۵ دلاری با اندکی پسرفت مواجه شد. اگر این میم کوین بتواند موقعیت خود را بالاتر از سطح حمایتی ۰٫۰۶۷ دلار حفظ کند، این پتانسیل را برای خریداران فراهم می‌کند تا با یک رشد ۲۰ درصدی دیگر، قیمت را به خط گردن الگو در ۰٫۰۸۵ دلار برسانند.

صعود به بالای این خط گردن، یک سیگنال صعودی قوی خواهد بود که به طور بالقوه روند افزایشی به فراتر از سد روانی ۰٫۱ دلار را آغاز خواهد کرد.

با وجود این پیش‌بینی‌های کوتاه‌مدت خوش‌بینانه، انتظار می‌رود که دوج کوین با فشار فروش قابل‌توجهی در حدود ۰٫۰۸۵ دلار مواجه شود که به دلیل تلاقی آن با خط روند مقاومت نزولی است. اگر قیمت دوج کوین در این سطح رد شود، این میم کوین ممکن است برای مدت زمان بیشتری به روند جانبی خود ادامه دهد.

منبع: رمزارز نیوز

546093