کازماس موفق‌تر از بیت‌کوین و اتریوم در جذب کاربران جدید!

داده‌های پلتفرم Token Terminal نشان می‌دهند که در ۳۰ روز گذشته، تعداد کاربران فعال روزانه در شبکه کازماس (ATOM)، ۱۸۲ درصد افزایش یافته است.
تصویر کازماس موفق‌تر از بیت‌کوین و اتریوم در جذب کاربران جدید!

به گزارش سایت خبری پرسون، از این لحاظ، از بلاکچین‌های بزرگی همچون بیت ‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و شبکه بیس (Base) کوین بیس، پیشی گرفته است.

cosmos-outpaces-bitcoin-and-ethereum-this-metric-rises

تعداد کاربران فعال روزانه یک شبکه می‌تواند اطلاعات مهمی در مورد سلامت آن پروژه ارائه دهد. جدای از اینکه این رقم، معیاری برای سنجش پذیرش کاربران است، این شاخص همچنین می‌تواند نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار هم باشد و گاهی اوقات، تأثیر زیادی بر قیمت توکن‌ها نیز بگذارد.

با این حال و با کمال تعجب، توکن بومی کازماس، یعنی ATOM، تاثیر رشد تعداد کاربران فعال را احساس نکرده است. در زمان نگارش این خبر، کازماس در محدوده قیمتی ۷٫۱ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۳۰ روز گذشته، تنها حدود ۰٫۱۵ درصد رشد دارد.

یکی از عواملی که بر افزایش تعداد کاربران فعال روزانه کازماس تأثیر گذاشته، می‌تواند گسترش پروتکل ارتباطات بین بلاکچین (IBC) به زنجیره هوشمند بایننس باشد. IBC یک پروتکل متن‌باز است که برای مدیریت انتقال داده‌ها بین بلاکچین‌ها توسعه یافته است.

طبق گزارش‌ها، این اقدام همچنین فرصت‌های بیشتری را برای کسانی که درگیر استیکینگ ATOM هستند، ارائه می‌دهد. در همین حال، داده‌های پلتفرم Santiment هم نشان می‌دهد که تلاش‌های توسعه‌دهندگان برای اطمینان از عملکرد صحیح شبکه کازماس نیز افزایش یافته است.

منبع: رمزارز نیوز

545942