تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

نتایج مطالعه نشان می دهد خوردن مقدار زیادی ماهی روغنی و مغزیجات آجیلی که مملو از اسید چرب اُمگا ۳ هستند می تواند درد شدید میگرن را تسکین دهد.
تمام سبزیجات و صیفی‌جات پر از خاصیت‌ها بی‌شمار و فراوان هستند که در صورت شناخت خواص آن‌ها می‌توان از کاربرد دارویی آن‌ها نیز بهره برد.
بانوانی که نمی‌توانند به نوزاد خود شیر دهند، برای تغذیه وی از شیرخشک استفاده می‌کنند. اما این نوع از شیر فاقد پادتن‌های موجود در شیر مادر است و نمی‌تواند تمام فواید شیر مادر را ارائه کند.
توصیه می‌شود هنگام بیماری استراحت کافی داشته باشید، زیرا این امر باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و تسریع در بهبود بیماری می‌شود.
متخصصان آمریکایی می‌گویند انحراف شست پا یکی از رایج‌ترین مشکلات مرتبط با این اندام است.
آشپزخانه پرسون؛

نخودپلو با مرغ زعفرانی

نخود پلو یکی از انواع پلو‌های مخلوط است که از ترکیب برنج با نخود فرنگی پخته و شوید تازه تهیه می‌شود. این غذا به خاطر داشتن نخود فرنگی ارزش غذایی بالایی دارد و برای کسانی است که منع مصرف باقلا دارند، می‌تواند جایگزین خوشمزه و مناسب باقالی پلو باشد.
شاید شما هم از جمله افرادی باشید که قرمز شدن ناگهانی چشم را تجربه کرده باشید و بدون اینکه دلیل آن را بدانید؛ کارشناسان معتقدند که قرمز شدن چشم می تواند نشانه مشکلات دیگری مانند خشکی چشم‌ها، کم خوابی و ... باشد.
محققان در یک مطالعه جدید دریافتند استفاده کودکان از ماسک خطرناک است و پروتکل لزوم استفاده خردسالان از ماسک نیاز به بازنگری دارد.
ترک پاشنه پا یکی از رایج ترین مشکلات این عضو از بدن است. این مشکل در زنان نسبت به مردان شیوع بیشتری دارد. کف پا به دلایل متعددی ترک می خورد.
سرطان مسئول یک چهارم تمام مرگ و میرها در کشوری مثل بریتانیا است. بسیاری از علائم اولیه سرطان ممکن است مبهم و غیر اختصاصی باشد. این است که مردم نیاز به آگاهی از این علائم و گزارش آنها به پزشک دارند.
هانده ارچل یکی از محبوب‌ترین بازیگران حال حاضر ترکیه به حساب می‌آید که بار‌ها نیز توسط سایت‌های معتبر دنیا به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده است. شاید بسیاری از شما متوجه تغییر ظاهر او و لاغرتر شدن صورت او در تصاویرش شده باشید، اما آیا می‌دانید او برای لاغرتر شدن صورت خود چه کرده؟
آشپزخانه پرسون

ناگت مرغ خانگی

در این آموزش طرز تهیه ناگت مرغ خانگی را توضیح داده‌ایم. پخت این غذا بسیار ساده و در کمتر از یک ساعت امکان‌پذیر است. اگر دنبال غذایی سریع، سالم و خوشمزه هستید، این مطلب را از دست ندهید.
بدن با فرارسیدن فصل تابستان و گرم شدن هوا، آب بیشتری از دست‌ می‌دهد و ممکن است دچار گرمازدگی شویم. در این شرایط باید سبک تغذیه و برنامه غذایی روزانه خود را متناسب با آب‌وهوا تغییر دهیم تا دچار بیماری نشویم.
سازمان آگهی های پرسون