دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

این دو زن در کنار خیابان با آسودگی بساط پیک‌نیک خود را پهن کرده‌اند. بوق و دود خودروها و نگاه‌های عجیب رانندگان هم ‌‌آرامش آنها را برهم نمی‌زند.

درباره مردی که زیاد می دانست اما متواضع بود؛

سرباز گمنامِ گمنام

چند گزاره درباره آقای عبدالعلی رحیمی که خیلی‌زیاد می‌دانست ولی اصلا چیزی برای خود نمی‌خواست، مردی که کرونا در هفتمین دهه زندگی‌اش در همین شهریور ماه، او را از ما گرفت.
به‌تازگی عکس‌هایی از سوی کاربران در فضای مجازی منتشر شده که در آن ادعا می‌شود گوشی تولید داخلی که قرار است توسط اپراتور ایرانسل عرضه شود، نسخه‌ای از یک گوشی چینی است.

اوراق اختیار فروش تبعی، قراردادی است که شرکت‌های فعال در بازار سرمایه برای حفظ دارایی سهام خود و حمایت از سهامداران منتشر می‌کنند.
دانستنی های تغذیه

خواص شیر برای کودکان

شیر از جمله لبنیاتی است که مصرف آن در رژیم غذایی روزانه، به‌ خصوص در سنین کودکی و نوجوانی، به شدت توصیه می شود. شیر به عنوان یک غذای کامل، قابل جذب ‌ترین منبع کلسیم در سبد غذایی محسوب می شود و دیگر مواد مغذی اش به رشد مناسب کودکان و نوجوانان کمک فراوانی می کند.

درمان با گیاهان دارویی؛

روش ساده برای درمان زانو درد

زانو‌ها عضوی موثر در بدن که با تحمل وزن ابزار حرکتی برای انسان هستند و تا زمانی که آسیب نبینند، درک وابستگی به این عضو مشخص نمی‌شود.

حتی اگر شما دقیقا ندانید دیسک کمر چیست، باز هم به نظر می‌رسد چیزی است که مطمئنا دوست ندارید دچارش شوید. کاملا هم منطقی است؛ زیرا مشکلات سلامتی ناخوشایند و دردناک‌اند، اما مسئله‌ی عجیب این که گاهی دیسک کمر یا به عبارتی درست‌تر، فتق یا بیرون‌زدگی دیسک کمر اصلاً درد ندارد!

برگزاری مراسم‌ سوگواری برای امام حسین (ع) و یارانش در ایران قدمتی دیرینه دارد و در نواحی مختلف ایران هر منطقه بنا بر رسم خود، سنت و آیین متفاوتی را برای عزاداری حسینی انتخاب می کند؛ با این حال تعزیه از آیین هایی است که همچنان به قوت خود باقی مانده و در مناطق مختلف کشور اجرا می شود.

ادامه‌ زندگی بدون مریم به حدی برای میرزا دردآور و غیر قابل تصور می‌شود که چاره‌ای جز جنون نمی‌یابد. میرزا با دلی شکسته جلّای شهر و خانواده می‌کند و، چون جغد شومی به مدت ۴۰ سال به تنهایی در ارگ مخروبه شهر طبس ماوا می‌گزیند. مردم وی را دیوانه می‌پندارند و دست به آزار و اذیتش می‌برند.