دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

راه‌های بسیاری برای رسیدن به حاجات وجود دارد از جمله ذکرها، ادعیه و نماز. از علمای مذهبی روایت شده است که خداوند فضائل بسیاری به امام علی (ع) عطا کرده است و هر که این فضائل را یاد کند خداوند از گناهان او می‌گذرد و او را می‌آمرزد. ختم ذکر یا علی برای حاجت، ازدواج، ثروت و بچه دار شدن یکی از مجربترین این ذکرهاست. تکرار این ذکر و توسل به آن به گشایش مشکلات، دفع بلایا و سلامتی کمک بسیار می‌کند. ‌

موناکو، (به فرانسوی: Monaco) با نام رسمی شاهزاده‌ نشین موناکو،کشوری که به خاطر وجود قوانین مالیاتی آزاد، کازینوهای متعدد و آب هوای مطبوع، به بهشت جهان‌گردان و ثروت‌مندان، معروف شده‌ است. شارلین (شاهزاده موناکو) (۱۹۷۸) شناگر المپیک سابق آفریقای جنوبی که پس از ازدواج با شاهزاده آلبرت دوم در سال ۲۰۱۱، شاهزاده موناکو شد.
مردم روستایی در اندونزی رسم عجیبی برای مراسم تدفین مردگان خود دارند که احتمالا برای بسیاری از مردم جهان چندان خوشایند نیست، اما اهالی این روستا، با خوشحالی و شادی عزیزان خود را از قبور خارج می‌کنند و با آنها عکس یادگاری می‌گیرند.
صابون یکی از رایج ترین لوازم بهداشتی برای شست‌وشو، حمام‌کردن و پاکیزگی است. اما از کاربردهای دیگری علاوه بر تمیز کردن هم برخوردار است. در این مطلب شما را با کاربردهای جالب صابون که شاید تا به حال نشنیده باشید آشنا می کنیم.
برخلاف سایر ماهی‌ها، این آبزیان زیبا،‌ بال‌هایی چون پرندگان دارند و روی سطح دریا پرواز می‌کنند. در واقع، بدن ماهی‌ پرنده، حالت استوایی دارد و او می‌تواند با باله‌های بزرگ و نامتعارف خود، از آب بیرون آمده و مدتی را در هوا بپرد که این پرش کوتاه، به‌نوعی گریز از دست صیادان نیز تعبیر می‌شود.

اگر می خواهید بدانید تعدیل مهریه چیست و برای اقساطی کردن پرداخت مهریه چه شرایطی لازم است با ما در این گزارش همراه شوید.
از جنگل جیغ تا قلعه جن ها + عکس ها و آدرس

ترسناک ترین مکان های ایران کجاست؟

برخی از مناطق ترسناک ترین مکان های ایران به شمار می روند که دانستن آن برایتان جالب است.