دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

در مجله خبری پرسون سعی و کوشش شده است زیباترین و پر معناترین پیامک و اس ام اس های ویژه لیله الرغائب (شب آرزوها) را گردآوری نماییم تا شما همراهان عزیز و همیشگی پرسون با تقدیم آن به دوستان و عزیزانتان از لسان و زبان آنها آرزومند آرزوهایتان باشید. بهترین ها را در این شب برایتان از خداوند مهر و مهربانی خواهانیم و امیدواریم دوستان خودتان را در رسانه پرسون از دعای خیرتان فراموش نسازید.
از اولین شب جمعه در ماه رجب غافل نشوید؛ زیرا شبی است که فرشتگان آن را "لیلة الرغائب" می نامند. این نامگذاری به این جهت است که هنگامی که مقداری از شب گذشت، هیچ فرشته ای در آسمان ها و زمین نمی ماند مگر اینکه در کعبه و اطراف آن جمع می شوند.»
شاید به نظر عجیب برسد که صورت نیز مانند سایر اندام های بدن نیاز به ورزش دارد، ورزش صورت برای جوانسازی و شادابی پوست بسیار مفید است. اما چگونه ورزش صورت را انجام دهیم که موثر واقع شود. با هم در مجله خبری پرسون با ورزش صورت به عبارت دیگر با یوگای صورت آشنا می شویم.
کرسی روش گرمایشی سنتی است که برای افراد بسیاری یادآور خاطرات خوش ایام قدیم است، روزگارانی که تمامی اعضای خانواده به دور از هیاهوی دنیا به دور گرمای لذت‌بخش کرسی در کنار یکدیگر جمع می‌شدند و ساعات خوشی را سپری می‌کردند.
وقت مسافرت که شما عازم سفرهای چند روزه هستید اما نمیدانید با گل و گیاهان‌تان چه کنید . قطعا لازم است قبل از این‌که از خانه بیرون بروید، اقدامات لازم برای نگهداری و آبیاری گیاهان‌تان را درنظربگیرید تا خدای نکرده موقع بازگشت از سفر با گلدان‌های عزیزتان که زحمت زیادی برایشان کشیده اید خشک‌ و پژمرده رو‌به‌رو نشوید.
سال ۱۶۹۲ بود که بندر پورت‌رویال، در جنوب غربی جامائیکا در دریا غرق شد؛ این شهر بدنام‌ترین پناهگاه دزدان دریایی در نیا بود. قرن‌ها بعد، باستان‌ شناسان داستان‌های جالبی از خرابه‌های آن در زیر دریا کشف کردند.
دوقلو داشتن آرزوی بسیاری از خانم هاست، خصوصا خانم هایی است که اول زندگیشون را با عشق و علاقه شروع می کنند و در محفل های خانوادگی همیشه بحث از دعا برای دوقلو و چند قلو داشتن است. البته بعضی‌ها برای اینکه تنها یک‌بار درد بکشند و بعضی دیگر از ترس دوباره باردار نشدن، آرزو می‌کنند در اولین تجربه مادر شدن‌شان صاحب دو فرزند شوند شاید هم چند قلو... بگذریم از شرایط سخت این روزها که خیلی ها از پس هزینه یک فرزند هم بر نمی آیند اما با دل بی تاب و بی قرار دیدن دوقلو ها، دل آدم برای داشتنشان ضعف می رود. با هم در مجله خبری پرسون به چطور فرزند دو قلو داشته باشیم، پرداخته ایم که با هم میخوانیم.
فرقی ندارد که چه سنی و یا چه جنسیتی دارید در هر صورت زندگی کردن در یک محیط سرد برای سلامتی شما مضر است. خوشبخانه راه های زیادی وجود دارد که می تواند شما را گرم نگه دارد ، بدون این که از لوازمی مثل بخاری استفاده کنید و در نتیجه مصرف گاز نیز کاهش می یابد.
جیپ اونجر (Avenger) با رای خبرنگاران خودرو به عنوان بهترین ماشین سال ۲۰۲۳ اروپا انتخاب شد. در این رای‌گیری پس از جیپ، فولکس‌واگن الکتریکی آی‌دی. باز (ID.Buzz) و نیسان الکتریکی آریا دوم و سوم شدند.
برف بازی هیجانی غیر قابل تصور دارد به شرطی که بدانیم کجا برویم و شرایط ایمنی را هم رعایت کنیم. سرمای بی سابقه در کنار بارش برف این روز های کشور عزیزمان فرصت خوبی را در کنار خانواده به ارمغان آورده است با هم با برخی از این نقاط آشنا شویم
ویژگی های یک برنامه خوب

از برنامه دیگران کپی نکنید

هر فردی برای خودش باید برنامه‌ریزی کند و نمی‌شود از روی برنامه یک فرد دیگر رفتار کرد چرا که هر برنامه با توجه به اهداف، عادات و ویژگی‌های شخصیتی هر فرد تهیه شده است.
سفر به کویر می تواند یک ماجراجویی تمام عیار، لذت‌بخش و پر از آرامش باشد و یا به راحتی به یک خاطره تلخ تبدیل شود.