دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

الا هارپر داستان باورنکردنی دختر جوانی است که با مشکلات باورنکردنی روبرو شد. او که با یک اختلال ژنتیکی نادر به دنیا آمد، شرایط خود را پذیرفت و استاندارد‌های زیبایی جامعه را به چالش کشید.
تصور کنید که در بعد از ظهر یک روز گرم تابستانی، یخچال خود را به امید لذت بردن از نوشیدن یک لیوان آب میوه خنک و گوارا باز می‌کنید، اما متوجه می‌شوید که یخچال شما به اندازه کافی خنک نیست. چه لحظه ناخوشایندی!
آیا از انواع لاستیک‌های بازار اطلاع دارید؟ می‌دانید بهترین نوع لاستیک در بازار چیست؟ چه نوع لاستیک هایی متناسب با ماشین شما در بازار موجود است؟ قطعا همه این سوال‌ها، مهمترین چیزهایی است که شما به عنوان کسی که ماشین دارید، باید از آنها اطلاع داشته باشید. به همین دلیل می‌خواهیم به صورت کامل انواع لاستیک‌ها به همراه مزایا و معایب آن ها را امروز در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم.
با گذشت زمان، پادشاهان و سلاطین با پایان یافتن سلطنتشان در صفحات تاریخ محو شدند و تنها گنجینه جواهرات گرانبهای خود را به جا گذاشتند که از آنها برای زینت دادن و نمایش ثروت خود استفاده می ک
ستاره‌ی هالیوود شدن کار ساده‌ای نیست و برای بسیاری شاید یک رویای دست نیافتنی باشد. اما برخی بازیگران هالیوود متوجه شدند که نه شهرت، بلکه سلامتی، خانواده و آرامش است که بالاترین اهمیت را در زندگی دارد. کامرون دیاز بعد از پا گذاشتن به ۴۰ سالگی متوجه شد مشغله‌های کاری فرصت رسیدگی به بسیاری از بخش‌های زندگی اش را از او گرفته بود.
طوطی‌ها نه تنها به‌طور آزادانه تماس‌ها را آغاز می‌کردند، بلکه ظاهراً این موضوع را درک می‌کردند که یک طوطی دیگر در سمت مقابل تماس وجود دارد. علاوه بر این، مراقبان اعلام کردند که این تماس‌ها برای طوطی‌های آن‌ها تجربیات مثبتی به همراه داشته است.

اکنون استفاده از تلفن حین پرواز روی کار هواپیما تاثیر منفی نمی‌گذارد. یادآوری این نکته ضروری است که استفاده از حالت پرواز یا خاموش‌کردن لوازم الکترونیکی هنگام برخاستن هواپیما اختیاری، اما هنگام نشستن اجباری است.
ممکن است فعل‌وانفعالات بین اقیانوس ماگمایی اولیه زمین و اتمسفر هیدروژن مولکولی باعث تولید آب شده باشد. پژوهش‌های قبلی حاکی از آن بود که زمین و سایر سیارات سنگی منظومه شمسی، از قرص غبار و گازی که خورشید ما را در دوران جوانی خود احاطه کرده بود، شکل گرفته‌اند.

بافت مغزی کودکان به خاطر داشتن رطوبت بیشتر یک رسانای عالی برای اشعه تلفن همراه بوده و به نسبت مغز افراد بزرگسال در مواجهه با این اشعه بسیار گرمتر میشود .اشعه تلفن همراه خطر تومور مغزی را در کودکان افزایش میدهد .
مَکَّه، مقدس‌ترین شهر مسلمانان و زادگاه اسلام و پیامبر اکرم (ص)، واقع در شبه جزیره عربستان. بَکَّه، بلدالحرام، بلدالامین و امّ‌القری از نام‌های دیگر آن است. در این مطلب علاوه بر معرفی این شهر به علت پرواز نکردن هواپیما بالای مکه میپردازیم.
در مواقع زیادی در ذهن ما این سوال شکل می گیرد که آیا واقعا موجودات فضایی وجود دارند و آیا تا به حال کسی یا کسانی آنها را از نزدیک دیده اند، برای پاسخ به این سوال ، در مجله خبری پرسون به این موضوع مهم پرداخته ایم که با هم می خوانیم
این دعا حاوی ۱۰۰۱ اسم خداوند است.در کتاب بلد الامین آمده که در ابتدای هر بند «بسم الله» و در پایان هر بند «سُبْحَانَک یا لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ وَ خَلِّصْنَا مِنَ النَّارِ یا رَبِّ یا ذَا الْجَلَالِ وَ الْإِکرَامِ یا أَرْحَمَ الرَّاحِمِینَ» گفته شود.
هنوز برای بسیاری از مردمان پایتخت، زندگی در حال و هوای تهران قدیم و خانه‌هایی با حیاط بزرگ،‌ حوض آب فیروزه‌ای و پنجره‌های مشبک رنگی، دلچسب و رویایی است. خانه‌هایی با داستان‌های متعدد که گویی صدای بازی بچه‌ها در حیاط، رقص ماهی‌ها در حوض کوچک آبی‌رنگ، عطر گلدان‌های شمعدانی‌ و درخشش کاشی‌ها زیر نور آفتاب را هنوز از یاد نبرده‌اند.
شب نوزدهم اول شبهای قدر است و شب قدر همان شبی است که در تمام سال شبی به خوبی و فضیلت آن نمی رسد و عمل در آن بهتر است از عمل در هزار ماه و در آن شب (شب قدر) تقدیر امور سال می شود و ملائکه و روح که اعظم ملائکه است در آن شب به اذن پروردگار به زمین نازل می شوند و به خدمت امام زمان علیه الستلام مشرف می شوند و آنچه برای هر کس مقدر شده است بر امام علیه السلام عرض می کنند ...
قمر در عقرب پدیده نجومی عبور کره ماه از زمینه صورت فلکی عقرب (کژدم) یا از امتداد برج فلکی عقرب است که هر ماه قمری یک بار رخ می‌دهد و معمولاً دو تا سه روز طول می‌کشد. در ستاره‌بینی از قدیم، پدیده قمر در عقرب نشان از واقعه‌ای شوم (نحس) دانسته می‌شده‌است.
هرسال در روز ۱۹ فروردین خورشید در موقعیتی قرار می‌گیرد که می‌گویند تمام حاجات بین ساعت یازده شب تا یازده صبح برآورده می‌شود بد نیست در ادامه همراه مجله خبری پرسون شوید تا درباره اعمال روز شمس الشموس بیشتر بخوانید.
افراد دانشگاهی همواره اینفلوئنسرها را بهترین اساتید نمی‌دانند. "امیلی هاند" پژوهشگر در دانشکده ارتباطات آننبرگ دانشگاه پنسیلوانیا می‌گوید: "برخی از اینفلوئنسرها آموزش‌های رسمی و قانونی در زمینه رشته خود داشته اند و برخی نداشته اند، اما آنان می‌توانند با استفاده از الگوهای ارتباطی خود را به عنوان متخصصان معتبر معرفی کنند".