دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

هنگامی که شرکتی منحل می شود ، باید تمامی قروض و بدهی ها به طلبکاران پرداخت شده و سپس دارایی باقی مانده میان سهام داران و شرکای شرکت تقسیم گردد.

کابل‌های شارژ سریع و پاوربانک‌ها که ۸۰ درصد اول را سریع شارژ می‌کنند، تراشه داخلی آن‌ها وقتی به سطوح بالاتری می‌رسد که شارژ بیش از حد انجام شده باشد، شارژ را کاهش می‌دهد.

انسانیت کلمه ساده ای است اما مفهوم ساده ای ندارد اگر میخواهید با مفهوم انسانیت و جملات بزرگان تاریخ دراین باره بدانید باید راجب این موضوع مطالعه کنید.
اکثر زبان آموزان بر این باورند که زبان آلمانی زبان دشواری است و برای یادگیری آن به دنبال روش های ساده تری می گردند.
یک زن در 30 سال گذشته ناخن هایش را کوتاه نکرده است وی از این که دیگران درمورد ظاهر منحصر به فردش تعجب می کنند و از اون سوال می کنند خوشش می آید.
متن تبریک ولادت امام رضا ۱۴۰۱ و پیام کوتاه تبریک میلاد امام رضا و جملات روز تولد امام رضا (ضامن آهو) مبارک باد را می خوانید.

رفتار نامناسب میهمانان، زوج جوان را کلافه کرده بود از طرفی خواهش و درخواست هایشان فایده ای نداشت تا اینکه عروس خانم تصمیم گرفت دست بکار شود.
چند روز بیشتر از ازدواجش با مرد رویاهای دوران مجردی اش نگذشته بود که به یکباره همه چیز تغییر کرد و زندگی روی دیگرش را به او نشان داد.