دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

ویراستاری یکی از شغل‌های تخصصی بوده و برای انجام درست این شغل نیاز به دانش و علم کافی در رشته‌های مختلف است. نویسندگان موفق اغلب قبل از به چاپ رساندن کتاب و مقاله خود، آن را برای بررسی و اصلاح اشتباهات سهوی، ایرادهای ادبی و ساختاری به دست یک ویراستار حرفه‌ای و متخصص می‌سپارند.
امروزه ماشین ظرفشویی با شستن ظرف های کثیف در زمان کوتاه، سبب صرفه جویی در زمان اشخاص می شود. ولی بعضی وقتها ظرف های شسته شده به وسیله ماشین ظرفشویی، به درستی تمیز نشده و یا لایه ای سفید رنگ بر روی می ماند و یا بعضی از آنها بعد از شست و شو مات می شوند. در این مقاله به دلایل و شیوه های پیشگیری از مات شدن و سفیدک زدن ظروف در ماشین ظرفشویی پرداخته ایم.
روش تراز کردن یخچال را اگر نمی دانید کافی است در این مطلب ما را همراهی کنید.
جن ها موجوداتی زنده ای هستند که با وجود نامرئی بودن دارای تفکرات و احساسات هستند و مانند انسان ها و حیوانات غذا می خورند و دارای جنسیت نر و ماده هستند و قابلیت تولید مثل هم دارند.
بازسازی خانه یا درست کردن یک کاردستی، به طرز قابل توجهی خانه و لباس‌ها را به‌هم ریخته و کثیف می‌کند. اگرچه همه ما می‌دانیم که بهترین راه‌حل، پیشگیری است و باید هنگام انجام چنین کار‌هایی از لباس کار یا لباس‌های قدیمی استفاده کنیم، اما همچنان این احتمال وجود دارد که به‌هنگام رنگ‌آمیزی، لباس یا لوازم خانگی شما به طور اتفاقی رنگی شوند.
این روزها خانه تکانی قبل از عید در برنامه بسیاری از افراد قرار دارد، تمیز کردن مبلمان نیز از این قاعده مستثنا نیست.پس با مجله خبری پرسون همراه باشید تا با نکات مفیدی در این رابطه آشنا شوید.
کودک شما احتمالا قبل از این که حرف بزند، دستش را به منظور گرفتن تلفن همراهتان دراز می‌کند. سوال این جا است که یک کودک خردسال از موبایل‌های هوشمند چه می‌خواهد؟ جواب ساده است: بازی!