دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

شام برای بسیاری از چینی‌ها به مهم‌ترین وعده غذایی تبدیل شده است. غذا‌ها معمولا شامل سوپ، انواع گوشت و سبزیجات و برنج است. از آنجایی که شام یک وعده غذایی برای لذت بردن با خانواده است این وعده غذایی برای چینی‌ها بسیار دلچسب است.
اخیرا مدیر پیتزافروشی‌های زنجیره‌ای دومینوز در حال آزمایش لباس جت برای تحویل پیتزا به مشتریانی است که در طبیعت، اردو زده‌اند یا در جشنواره‌ای حضور دارند.
عمو حاجی (۱۹۲۸–۲۰۲۲) مردی ایرانی بود که بیش از ۶۰ سال به حمام نکردن شهرت داشت. عمو حاجی نام واقعی او نبود بلکه لقبی بود که به این فرد مسن داده می‌شد. او در روستای دژگاه فارس در آلونک و چاله‌ای در زمین زندگی می‌کرد.
«شاه‌کبرا» یکی از سمی‌ترین مارهای روی کره زمین است که در هنگام حمله می‌تواند تا یک سوم بدن خود را از زمین بلند کند و برای حمله آماده شود.
به سعدی سال ۶۷۰ خورشیدی از دنیا رفت. پیکرش را در خانقاهش به خاک سپردند و بنای بر فراز مزارش ساخته شد. اما در طول زمان بارها دچار تغییر و تحول شد و چندی باری نابود شد. در ادامه تصاویری دیده نشده از آرامگاه سعدی در گذر زمان یک قرن، هفتاد و پنجاه سال قبل را مشاهده می کنید.
پیشرفت سریع هوش مصنوعی (AI) به طور قابل توجهی بر صنایع مختلف از جمله تولید تصویر تأثیر گذاشته است. MidJourney، روی یک پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی، به دلیل توانایی‌اش در ایجاد تصاویر واقعی از افراد بر اساس معیارهای خاص کشورها مورد توجه قرار گرفته است.
درمان با نور آبی و قرمز، روش خون آشام، عصاره ی حلزون، ماسک خاویار، میکرونیدلینگ پوست سر و درمان با جفت جنین گوسفند از عجیب ترین روش هایی هستند که تابحال برای جوانسازی پوست استفاده می شوند.
قد زنان متولد سال ۱۹۹۶ در ایالت بالتیک به طور متوسط ۱۶۹.۸۰ سانتی‌متر یا حدود ۵ فوت و ۷ اینچ است. قد زنان بریتانیایی نیز ۱۶۴.۴ سانتی‌متر بوده است. به این ترتیب بریتانیا در رده ۳۸ جدول این لیگ بین‌المللی قرار دارد.
اگر قرار باشد با هوش مصنوعی کسی را دست انداخت چه کسی بهتر از تیم کوک مدیرعامل اپل که کمپانی تحت مدیریتش از بزرگترین پیشگامان عرصه فناوری است.