دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

زینب موسوی کمدین مشهور ایرانی، ملقب به امپراطور کوزکو که سال گذشته در ایام ناآرامی های کشور به دنبال انتشار چند ویدئوی طنز انتقادی بازداشت شده و در نهایت با قید وثیقه آزاده شده بود، از ازدواج خود خبر داده است.
یک شیء فلزی مرموز و ناشناس در سواحل استرالیا توجه زیادی را به خود جلب کرد. ساکنان محلی روز یکشنبه این استوانه غول پیکر طلایی رنگ را در ساحلی دورافتاده در نزدیکی «گرین هد» در منطقه غرب استرالیای غربی کشف کردند.
جایگاه «تام کروز» به عنوان یک فرد جسور هالیوود و ناجی سینما به حدی قدرتمند شده که معمولا تفکیک افسانه‌های مربوط به او از چهره‌ واقعی‌اش کار دشواری است.
خانه حاج آقا علی با ۱۱۰ اتاق، ۷هزار مترمربع وسعت و ۴هزارمتر زیر بنا یکی از شگفتی‌های رفسنجان است که روزگاری برای خودش برو بیایی داشته. در مورد این بنای تاریخی که یکی از عجایب معماری قدیم به حساب می‌آید روایت‌های زیادی وجود دارد.
دلایل متعددی برای تخلیه نشدن آب لباسشویی شما وجود دارد. از جمله این عوامل می‌توان به مسدود شدن فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی با موادی مثل کرک و پرز، خرابی پمپ تخلیه لباسشویی، خرابی سوییچ درب یا مسدود شدن شلنگ تخلیه اشاره کرد.
مارک اسنوا یکی از مارک‌های معروف در زمینه تولید یخچال و لوازم خانگی است. اسنوا با تمرکز بر کیفیت، طراحی مدرن و ارائه فناوری‌های نوین، در بازار جهانی جایگاه قابل توجهی را کسب کرده است.
هزینه نگهداری یک سگ، فقط به تهیه غذای آن مربوط نمی‌شود، این هزینه‌ها به چند بخش هزینه‌های ماهانه، سالانه و یکباره تقسیم می‌شوند. این هزینه‌ها بسته به به عوامل مختلفی از جمله اندازه، سن، منطقه زندگی، سبک زندگی و نیاز‌های فردی سگ شما می‌تواند متفاوت باشد.
درگیری و شکایت کارمند و کارفرما، دلیل عجیب اخراج مرد جوان را فاش کرده و ماجرای تنبلی های عجیب او را وایرال کرد.
خیابانی در تهران که امروز به نام یکی از بلندترین قله‌های ادبیات عارفانه ما یعنی «مولوی» نامگذاری شده، روزگاری نام یک دلقک درباری را بر خود داشت؛ مردی که حتی خواندن و شنیدن برخی از حرکاتی که در مجالس از او سر می‌زده، عرق شرم بر پیشانی می‌نشاند.
تا سال‌ها کارشناسان نمی‌دانستند چرا منطقه‌ای به وسعت حدود سه میلیون کیلومتر مربع در بستر اقیانوس هند پایین‌تر و گودتر از مناطق اطرافش است.
در جنگ روسیه با اوکراین پهپادها نقش پررنگی دارند و حالا بر اساس تصاویری که در فضای مجازی پخش شده است برای تهیه مهمات مورد نیاز پهپادهای کوچک روس‌ها دست به خلاقیت تازه‌ای زده‌اند.