خرید قالب سیلیکونی از هنرکده نیوشا

از قالبهای سیلیکونی برای قالب گیری و درآوردن اشکال دلخواه برای مصارف گوناگون استفاده می گردد. به دلیل انعطاف پذیری و دوام بسیار زیاد قالب های سیلیکونی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند(برای رزین،پلی استر،صابون و پودر سنگ ترکیه و..)
تصویر خرید قالب سیلیکونی از هنرکده نیوشا

به گزارش سایت خبری پرسون، خرید قالب سیلیکونی:

برای خرید قالب و مولدهای سیلیکونی در سایت هنرکده نیوشا باید وارد دسته قالب و مولدهای سیلیکونی بشوید. برای شستن قالب های سیلیکونی پس از خارج نمودن مواد،قالب هارا با اب گرم و صابون یا مایع ظرفشویی پر کرده و کمی بخیسانید تا ذرات(مواد غذایی،صابون،رزین،پودرسنگ و..)به راحتی از ان جدا شود.سپس به وسیله اسکاج کف و دیواره های آنرا پاک نمایید و بعد از شست و شوخشک کنید.درصورتی که بعد از خشک شدن باز هم اثراتی از باقی مانده مواد مشاهده کردید دوباره با دستمال مرطوب درون آنرا تمیز کنید.بعد از تمیز شدن قالب ها را خشک کنید تا اثری ازمواد و لکه آب بر روی آنها نماند.هرچه شما بهتر از قالبها نگه داری کنید طول عمر آنها افزایش پیدا میکند

از قالبهای سیلیکونی برای قالب گیری و درآوردن اشکال دلخواه برای مصارف گوناگون استفاده می گردد. به دلیل انعطاف پذیری و دوام بسیار زیاد قالب های سیلیکونی در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند(برای رزین،پلی استر،صابون و پودر سنگ ترکیه و..).همچنین استفاده از قالب های سیلیکونی با کیفیت(جنس ترک و شفاف و..) این مزیت را دارد که میتوان برای دفعات بسیار زیادی استفاده کرد و همینطور پودر سنگ ترک ، رزین ،پلی استر ، صابون و .. به راحتی از آن جدا میشود و نیازی به چرب کردن قالب سیلیکونی نیست.

خصوصیات مهم قالب سیلیکونی رزین چیست؟

یکی از مهم‌ترین ویژگیهایی که می‌توان برای انواع قالب های سیلیکون رزین نام برد که به نوعی ویژگی اصلی استفاده از آن در صنعت رزین است انعطاف و نرمی بسیار مناسب و عدم چسبندگی به مواد غیر از خود که می‌تواند کار پیاده‌سازی و ساخت انواع وسیله رزینی را بسیار راحت‌تر و آسانتر کند. در استفاده از قالب سیلیکونی رزین حتی نیازی به استفاده از روغن برای چرب نمودن محیط داخلی قالب جهت جلوگیری از چسبندگی نیست و این ویژگی را قالب‌های سیلیکون برای رزین دارند.شما می توانید حتی برای استفاده از گل خشک،شمع و… از این قالب ها استفاده کنید.

خرید قالب سیلیکونی رزین ارزان و پرکاربرد

قالب های سیلیکونی رزین بسیار بصرقه و ارزان هستنند و دلیل آن ماهیت ارزان آن‌ها می باشد. اما معمولا افراد دنبال محصول و قالب ارزان‌تر هستند که برای ساخت محصولات رزینی اقدام به خرید رزین اپوکسی به مقدار زیاد و همچین تهیه و خرید وسایل رزین، پیدا کردن قالب های سیلیکونی ارزان حتی به اندازه 1000 تومان، می‌تواند صرفه جویی خوبی را در هزینه را برای تولید کننده به ارمغان بیاورد.قالب سیلیکونی وارداتی نیز در بازار وجود دارد که در صورتی که امکان کمی هزینه بیشتر را دارید می تواند گزینه مناسبی باشد.اما درکل پیشنها ما استفاده از قالب های دست ساز می باشد.

خرید قالب سیلیکونی از سایت هنرکده نیوشا

باتوجه به تجربه و سال‌ها فعالیت سایت هنرکده نیوشا در زمینه ساخت قالب های سیلیکونی و هنرهای تزئینی از جمله کار با پودرسنگ هنری و قالب های سیلیکونی، شمع سازی،سنگ مصنوعی،هنر رزین، در کنار برگزاری دوره‌های آموزشی متنوع برای پودرسنگ هنری،سنگ مصنوعی، رزین اپوکسی، اقدام به تهیه و فروش قالب سیلیکونی با قیمت مناسب کرده است.

موارد استفاده ی رزین:

تعمیر وسایل

چون رزین خاصیت چسبندگی زیادی دارد برای تعمیرات میتواند مناسب باشد . برای ترمیم وسایل چوبی ، ترمیم آسیب دیدگی میز و صندلی و حتی کفش های پاره میتواند مفید باشد.

ساخت دکمه

بسیاری از دکمه هایی که برای لباسهای خود استفاده میکنید از رزین ساخته میشود . برای جذاب تر شدن دکمه ها و بالا رفتن تنوع آنها از رزین اپوکسی با رنگ های متنوع استفاده میکنند.

ساخت مجسمه

برای اینکه بتوانید مجسمه های متنوع با رزین بسازید فقط کافیست قالب آن در دسترس شما باشد تا به راحتی با استفاده از تکنیک های مختلف مجسمه های جذابی تولید کنید.

کفپوش ساختمان

کفپوش های اپوکسی را با استفاده از رزین اپوکسی تولید میکنند .کفپوش های اپوکسی چون مقاومت بالایی دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است . کفپوش های اپوکسی حالت لغزنده ندارند اما سطح آن صاف و صیقلی است که در رنگبندی ها و طرح های متنوع تولید میشوند که هرکدام از آنها دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی هستند .برای تولید کفپوش های اپوکسی باید از بهترین مواد استفاده شود.

محافظت از وسیله ها

برای اینکه از آسیب وارد شدن به وسیله ها جلوگیری شود از رزین اپوکسی استفاده میکنند . رزین اپوکسی به عنوان یک محافظ عمل میکند و در برخی از آزمایشگاهها از رزین اپوکسی جهت جلوگیری از خشک شدن برخی اشیا استفاده میشود.

آموزش نقطه کوبی

هنر نقطه کوبی جزو هنرهای پرطرفدار میباشد که با استفاده از ابزارهایی چون پرگار ، نقاله ، خط کش ، رنگ اکرولیک و قلم نقطه کوبی انجام میشود و به صورت نقطه ای رنگ را به وسیله ی قلم برمیداریم و روی بیس کار قرار میدهیم که به دقت و تمرکز بالایی برای انجام این کار نیاز است.

برای شروع طراحی نقطه کوبی اول از همه باید روی مقوای گلاسه که سطح لغزنده ایی دارد نمادهارا تمرین کنید . رنگ اکرولیک را به مقداری که نه زیاد غلیظ باشد که لخته شود نه زیاد رقیق باشد که نقطه ها باهم ترکیب شوند که مقدار غلظت رنگ با تمرین و تکرار به راحتی به دست می آید.

تمامی نمادهای نقطه کوبی را مرحله به مرحله روی مقوا تمرین میکنید و بعد روی بیس های مختلف به راحتی میتانید هر طرحی را به وسیله ی نقطه کوبی پیاده کنید.

دسته های نقطه کوبی

نقطه کوبی شامل نقاشی منظره ، چهره ، ماندالا و طرحهای درهم و ذهنی میباشد.

نقاشی منظره با استفاده از نقطه بسیار پروسه ی زمانبری خواهد بود چون ترکیب رنگها باید به صورت دقیق و بدون ایراد انجام شود.چهره نیز همین روال را به دنبال دارد.اما برای طرحهای ماندالا میتوانید ابتدا نحوه ترسیم ماندالا را به صورت مقدماتی یادبگیرید سپس با نقطه کوبی طرح خود را رسم کنید.

سایت هنرکده نیوشا از بهترین سایت های آموزش ساخت قالب سیلیکونی و اکسسوری سنگی در ایران می باشد. امروزه سایت های آموزشی زیادی همانند سون لرن، فرادرس، سایت هنری، زومیت، هنرکده نیوشا، همیار وردپرس و نی نی سایت هستند که می توان گفت در در تمام حوزهای آموزشی مانند هنری،درسی،آموزش ساخت اکسسوری،آموزش اخت قالب سیلیکونی و سایر موارد آموزشی فعالیت دارند و جزء بهترین ها می باشند. در دوره آموزش جامع هنرکده نیوشا شما عزیزان تمام مهارت های لازم برای تبدیل شدن به یک تولید کننده حرفه ای انواع لوازم تزئینی و قالبهای سیلیکونی دو بعدی و سه بعدی را می آموزید.تمام نکات و روش های لازم را برای ساخت و تولید این وسایل را می آموزید و تبدیل به فرد بسیار حرفه ای و خلاق می شوید که علاوه بر ساخت وسایلی مانند جاکلیدی،تابلوی دکوراتیو و.. می توانید طرح های جدیدی براساس علایق خود بسازید (میتوانید قالب سیلیکون هر چیزی را بسازید و بعد از آن در طرح ها و وسایل تزئینی خود استفاده کنید).انواع لوازم تزئینی مانند جاکلیدی،دیوارکوب،تابلوی دکوراتیو،انواع استندها و انواع گیفت های مراسمات و..که ساخته شده اند با پودر سنگ ترک و قالبهای سیلیکونی بخاطر خاص و شیک بودن و همچنین قیمت مناسبی که این محصولات نسبت به سایر لوازم تزئینی مانند رزین و… دارند میتواند شما را به درآمدهای بسیار بالا برساند اگر به صورت حرفه ای ساخت این وسایل را آموزش دیده باشید.

منبع: سایت آموزشی هنرکده نیوشا | https://nioshamold.ir

624561