دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

گفته می‌شود دعواهای «بریتنی اسپیرز» و «سام اصغری» در چند مورد به قدری شدید بوده، که منجر به کبودی دور چشم اصغری در یک دعوا، و شکستن سر بریتنی در اثر ضربه به میز در دعوای دیگری شده است.
هفتۀ گذشته وبسایت‌های سی‌ان‌ان و گاردین هر کدام یکی از عکس‌های حسین فالح را در مجموعۀ عکس‌های برگزیدۀ هفته جای دادند. این عکس‌ها مربوط به آغاز راهپیمایی میلیونی اربعین بودند که فالح آن‌ها را در مناطقی همچون فاو و شلمچه ثبت کرده بود.
تصویری از سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری کشورمان در اجلاس اخیر گروه بریکس در آفریقای جنوبی منتشر شده که او در آن نه تنها رئیس هیئت اعزامی ایران، بلکه پیش‌نماز نمایندگان ایرانی است و این امر با واکنش مثبت بسیاری در فضای مجازی مواجه شده است.
پس از آنکه عکس دونالد ترامپ به اتهام تلاش برای ابطال انتخابات ۲۰۲۰ در زندان «فولتن» ثبت شد و او حدود نیم ساعت را در زندان گذراند، حمایت‌های مالی از کارزار انتخاباتی او ۷ میلیون دلار افزایش یافت.
رازی عقاید نو و تا حد زیادی غیرسازشکارانه ای داشت. او در طب، مابعدالطبیعه، کیمیاگری و حتی اخلاق حرف هایی زده که نه قبل و نه بعد از او هیچ کس دیگری نزد. مخالفت رازی با کلام اسلامی، فلسفۀ ارسطو و افلاطون و نوافلاطونی و اسماعیلیه باعث شد تنهاتر از همیشه شده و در فقر و عزلت از دنیا برود.
ببر آسیا نامی است که بسیاری بر این کشور نهاده‌اند؛ کشوری در شرق آسیا با شگفتی‌های بی‌شمار: کره جنوبی. سرزمینی که گذشته و حال را به یکدیگر پیوند زده و قصرها و کاخ‌های سنتی‌اش در کنار آسمان خراش‌ها و برج‌های مدرن به خودنمایی مشغولند. این مطلب حقایق جالبی در مورد کره جنوبی را برای شما آشکار می‌کند.
در باغ وحش برایتس در تنسی آمریکا یک زرافه بدون خال به دنیا آمده که به گفته کارشناسان، آن‌ها معتقدند این حیوان تنها زرافه تک رنگ در جهان است.
تاریخ در شهر «فیروزآباد»، دست‌کم تا آغاز دوره «اردشیر بابکان» بنیاگذار سلسله ساسانی عقب می‌رود، با این حال اطلاع دقیقی از تاریخ دقیق پیدایش این شهر در دست نیست.
روزنامه دیلی میل در گزارشی که اخیرا نوشته مدعی شده وضعیت روانی بریتنی اسپیرز مساعد نیست و جدایی از سام اصغری می تواند به طور کامل به فروپاشی روانی او بینجامد.
«ولاد دیوانه» خون گریه می‌کرد ه‌است؛

خون‌گریه کردن واقعیت دارد! + عکس

با تجزیه و تحلیل سه نامه نوشته شده توسط «ولاد دیوانه» می توان به این نتیجه رسید، ممکن است او از بیماری رنج میبرده که باعث شده او خون گریه کند.