دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

توئیتس در حال حاضر هشت برابر سریع‌تر از دهه ۱۹۹۰ میلادی ناپدید می‌شود و هر سال ۸۰ میلیارد تن یخ را به اقیانوس می‌ریزد و ۴ درصد از افزایش سالانه سطح دریا‌های سیاره را تشکیل می‌دهد.
شایعات مختلفی شکل گرفته که تعدادی از آن‌ها خبر از این می‌دهد که دایی می‌خواست رونالدو را ببیند؛ ولی نتوانست، تعدادی دیگر می‌گویند دایی نمی‌خواست با واسطه رونالدو را ببیند و عده‌ای هم می‌گویند اجازه چنین ملاقاتی به علی دایی داده نشده است.
طبق تعرفه ای که این کمیته برای مهمانان تعیین کرده بود کسانی که می خواستند در میز جلو و نزدیک اردوغان بنشینند می بایست 100 هزار دلار پرداخت کنند.
داستان‌های اتفاقات عجیب و غریب برای قرن‌ها تخیل ما را مجذوب خود کرده است، یکی از این معما‌ها چاه مل است، پدیده‌ای که هم علاقه‌مندان و هم شکاکان را متحیر و مجذوب خود کرده است.
بازیگر فیلم باربی، مارگو رابی از یک سریال استرالیایی وارد دنیای فیلم و سینما شد و اکنون به یک ستاره نامدار هالیوود تبدیل شده است که با نقش آفرینی‌اش در آخرین فیلم خود “باربی” اکثریت به همین نام او را صدا می‌زنند.
همه ما حداقل یک بار آرزو کرده ایم که کاش می‌توانستیم به گذشته برویم و چیز‌هایی که در فیلم‌ها دیده یا در کتاب‌ها خوانده ایم را در واقعیت ببینیم. اما متاسفانه چیزی به عنوان سفر در زمان وجود ندارد.
سازمان آگهی های پرسون